הריון בסיכון (צילום: Shutterstock)
הריון בסיכון (צילום: Shutterstock)

המרכז הרפואי וולפסון: מרפאות הריון בסיכון

הריון הוא אחת התקופות המאושרות בחייה של אישה, אולם לעיתים יתכנו סיבוכים שונים, שחשוב לזהותם וניתן לטפל בהם במרפאות לרפואת אם ועובר

פורסם בתאריך: 31.5.21 18:45

הריון הוא אחת התקופות המאושרות בחייה של אישה. לעיתים יתכנו סיבוכים שונים, שחשוב לזהותם וניתן לטפל בהם במרפאות לרפואת אם ועובר.

המרפאה לרפואת האם והעובר בוולפסון מהווה חלק ממערך כולל של אגף נשים ויולדות. המרפאה היא רב תחומית ומעניקה שירות רפואי לנשים הרות הזקוקות למעקב רפואי מוקפד וליווי במהלך ההריון. המרפאה נותנת מענה למכלול הסיבוכים העלולים להופיע בהריון, לרבות זיהומים. במרפאה צוות רופאים מיומן, מנוסה ובעל ידע מקצועי נרחב, הפועל ברגישות ומעניק יחס אישי בשיתוף פעולה עם יחידות נוספות באגף.

אנחנו דוגלים ברפואה בטוחה לאם ולילוד, מקצועיות  וליווי צמוד של המטופלת והעובר עד הלידה, כאשר בראש מעינינו עומדים בריאות האם והעובר, על מנת להביא לחווית לידה בטוחה ונעימה .

אנחנו משתפים את המטופלת בידע שלנו ומשקפים בפניה את מגוון אפשרויות הטיפול בצורה ברורה ומפורטת, במטרה לבחור בדרך הטיפולית הטובה ביותר והמקובלת על המטופלת, תוך הקפדה על יחס מכבד ושמירה על זכויות המטופלת.

לאחרונה, הגדלנו את צוות המרפאות על מנת לתת לכן מענה מהיר וזמינות גבוהה לתורים  5 ימים בשבוע ועל מנת לחסוך מכן, ככל הניתן, זמן המתנה.

ד"ר ג'וליה ברדה פישלר, המרכז הרפואי וולפסון (צילום: תמר אלמוג)

ד"ר ג'וליה ברדה פישלר, המרכז הרפואי וולפסון (צילום: תמר אלמוג)

המרפאה מחולקת למספר תחומי טיפול:

  • מרפאה לסכרת בהריון

ישנה חשיבות ניכרת לאיזון סכרת במהלך ההיריון. מחקרים הדגימו ששמירה על רמות סוכר מאוזנות מפחיתה משמעותית את הסיבוכים הנלווים, מכאן החשיבות והצורך במעקב צמוד אשר מומלץ לבצעו במסגרת המרפאה. סכרת הריון שאינה מאוזנת היטב עשויה לגרום לסיבוכים לאם ולעובר.

בוולפסון, המרפאה לסכרת הריון הינה רב תחומית המלווה נשים עם סכרת המופיעה לראשונה במהלך ההיריון, ונשים עם סכרת ידועה טרם ההיריון, הן סוכרת מסוג 1 והן סוכרת סוג 2.

במסגרת המרפאה מוענק ייעוץ והכנת האישה עם סוכרת טרום-הריונית, עוד טרם כניסתה להריון, ליוויה במהלך ההיריון, הלידה ומשכב הלידה.  במרפאה נעשה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות לטיפול ואיזון הסוכרת הן בזמן הביקור המרפאתי והן מהבית, במטרה  להגיע ללידה תקינה של יילוד בריא ותוך שמירת בריאותה של ההרה.

  • מרפאה לסיבוכי שלייה בהריון

מרפאה ייחודית המספקת שירות רב תחומי לנשים בהריון עם בעיות הקשורות לתפקוד השיליה, ביניהן: הפרעה בגדילת העובר (IUGR) , רעלת הריון (פרה-אקלמפסיה) , מחלות יל"ד בהריון,  שילית פתח , שיליה נעוצה, קרישיות יתר ועוד. בוולפסון, המרפאה מלווה את ההריונות החל מהאבחנה, דרך מעקב קפדני בכל ההיריון, עד ללידה ולמשכב הלידה, תוך כדי  שימוש בכלים האבחנתיים והטיפוליים העדכניים ביותר בדגש על שירות אישי התאמת הטיפול למקרה והכרה אינטימית של כל אשה.

  • מרפאה להריון טוב יותר

בוולפסון ישנה מרפאה ייחודית שמטרתה לתת יעוץ לנשים שחוו הריון קודם עם תוצאות שאינן טובות כגון מוות תוך רחמי, עובר קטן לגיל הריון, נשים שעברו הפסקת הריון מסיבה כלשהיא, נשים עם הפלה מאוחרת קודמת. הייעוץ במרפאה כולל בחינת תוצאות ההריון הקודם, הסקת מסקנות והמלצות מותאמות לקראת הריון עתידי במטרה לשפר את תוצאות ההריון הבא ולהגיע בצורה בטוחה יותר ללידה.

  • מרפאה להריונות מרובי עוברים

הריונות מרובי עוברים מוגדרים כהריון בסיכון גבוה, וזאת בשל הסיבוכים האפשריים במהלך ההיריון והלידה, כגון לידה מוקדמת, יתר לחץ דם ופרה-אלקמפסיה והפרעות בגדילת העוברים. הריון מרובה עוברים מצריך מעקב רפואי צמוד הניתן במרפאה על ידי צוות מיומן ובעל ניסיון עם ראיה רחבה לגבי הסיבוכים האפשריים בהריון והתאמת אופן הלידה ועיתוי הלידה על פי הערכה מוקפדת ואישית. המרפאה מספקת שירות רב-תחומי צמוד בשילוב יחידות האולטרא סאונד ומלווה את המטופלות בכל ההיריון, עד ללידה ולמשכב הלידה.

  • מרפאת מחלות מעי דלקתיות בהריון

המרפאה, בשיתוף המכון לגאסטרואנטרולוגיה של בית החולים, מלווה נשים הסובלות ממחלות מעי דלקתיות (מחלת Crohn ומחלת Ulcerative Collitis). המרפאה בוולפסון משלבת את הטיפול הן בהיבט ההריוני והן בהיבט מחלת המעי וכוללת ליווי טיפולי מומלצים במהלך היריון  ועד הלידה .

  • מרפאת זיהומים בהריון

ישנן מחלות זיהומיות כגון CMV, טוקסופלזמה פרבו-וירוס, קורונה ועוד אשר הדבקה אימהית בזיהום במהלך הריון, עשויה  לחולל שינויים אצל העובר. מצבים אלו מעלים חששות רבים ודאגה לשלום העובר, אשר עלול להיות חשוף לסיבוכים הקשורים לזיהום האימהי. מרפאת אם ועובר בוולפסון,  מעניקה ייעוץ מקצועי ועדכני ביותר, מעקב וטיפול חדשני  והכל נעשה בשיתוף ושקיפות מלאה למטופלת.  במקרים אלו, לעיתים יש צורך בבירור פולשני ובעריכת בדיקות נוספות לרבות דיקור מי שפיר, בהתאם למקרה.

ליצירת קשר עם המרפאה באמצעות הווטסאפ במספר 052-7241043 או בטלפון 03-5028489.

לתאום תור: 03-5028111

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות