צילום: אסף רונן
צילום: אסף רונן

ROTI: מעדנייה ואוכל מוכן בסגנון ביתי

מתחשק לכם אוכל ביתי ומנחם? מסעדת ROTI בראשון לציון מציעה תפריט ייחודי של אוכל ביתי ולכם רק נותר להתענג על הטעם המוכר

פורסם בתאריך: 15.3.20 15:05

Roti היא אחת המעדניות המיוחדות והשוות במרכז, בה תוכלו למצוא אוכל ביתי מכל הסגנונות והעדות, לצד מגוון ענק של סלטים. מאחורי הרעיון למעדנייה, שהוקמה לפני כשנה, עומד אלי פדידה, בוגר תדמור, ובעל ניסיון של יותר משלושים שנה בעולם האוכל והקולינריה.

הרומן של אלי פדידה עם אוכל התחיל דווקא בצבא. "שרתתי כטבח בבסיס שיריון. שם, אחד הטבחים לקח אותי תחת חסותו ולימד אותי את הבסיס לבישול. פתאום התאהבתי במטבח, גיליתי שאני אוהב ליצור, לתת לאנשים לטעום ולקבל פידבק על המאכלים שלי", הוא מספר. לאחר שהשתחרר משירותו הצבאי המשיך ללמוד בבית הספר למלונאות תדמור את יסודות המטבח הצרפתי, ולאחר מכן עבד כשף של מסעדה איטלקית וכסו שף בגן אירועים. בהמשך הקים אלי את קייטרינג "בסגנון ביתי", המספק אוכל חם למגוון מעדניות מפעלים מוסדות ועיריות. לפני כשנה, החליט לפתוח את המעדנייה "ROTI" "בראשון לציון.

אוכל שמחבר בין אנשים

"בהקמת המעדנייה הושקעו כמעט מיליון ₪" מספר אלי, "מתוך כוונה לייצר חוויית אוכל ייחודית, מזמינה, שמציעה ללקוחות מבחר ענק של מאכלים, המבושלים במקום יום-יום. חשוב לי להיות נוכח במעדנייה" משתף אלי, "מעבר לכך שאני מגיע כדי לבדוק שהכל מתנהל כמו שצריך, אני אוהב להגיע ולפגוש את הלקוחות בעצמי" הוא מספר, "בניגוד למטבח המוסדי, שם האוכל נשלח אל לקוחות הקצה, במעדנייה אני פוגש את הלקוחות שחוזרים שוב ושוב לקנות אצלנו, ומספרים על האוכל הטעים שהם לא מוותרים עליו. אוכל מקרב ומחבר בין אנשים וזה הקסם של המעדנייה. הידיעה שהאוכל שאנחנו מכינים גורם לאנשים להרגיש טוב, היא הכל בשבילי".

לב המעדנייה – עופות צלויים בצלייה ייחודית

אין ספק כי גולת הכותרת של המעדנייה היא העופות בגריל, שנצלים בשיטה ייחודית, בתנור שיובא במיוחד מצרפת המופעל בגז, בשם" rotisol". התוצאה – עופות קריספיים, עסיסיים וטעימים במיוחד.

במעדנייה פועלים מספר שפים ממגוון עדות ורקעים. כך, אחד השפים הינו ממוצא מרוקאי, ושפית ממוצא רוסי, לכולם יש יד ייחודית וניסיון של שנים בבישול מאכלי עדות. במעדנייה תמצאו אוכל חם וסלטים, כולם טריים ומוכנים במקום מדי יום.
כל האוכל המוצע במעדנייה הינו בעל תעודת כשרות בהשגחת הרבנות ראשל"צ ובד"צ בית יוסף. באמצע השבוע מגיעים אל המעדנייה לקוחות העובדים באיזור, ונהנים מארוחה עסקית חמה, אותה ניתן לאכול בישיבה במקום, או לקחת. הארוחה העסקית נגישה לכל כיס וכוללת חצי עוף עם שתי תוספות חמות ב-40 ₪, ולמעוניינים להוסיף לארוחה גם צלחת סלטים, תעלה הארוחה 45 ₪.

צילום: אסף רונן

צילום: אסף רונן

לקראת שבת – שוק אוכל מלא כל טוב

בימי שישי הופכת ROTI לשוק אוכל, כאשר המעדנייה מתמלאת בדוכני אוכל. כאן תוכלו למצוא מכל טוב – עשרות סוגים של סלטים תוצרת בית, ביניהם חציל מחנה-יהודה (פיקנטי), מטבוחה ביתית, פלפלים חריפים, טבולה, גזר עם חמוציות ועוד. במנות הבשריות יחכו לכם במעדנייה קישקע, בשר ראש עם גרגרי חומוס, לשון, צלי בקר, ירכיים בדבש ושומשום, סטייק פרגית, לצד דגים כמו פילה סלמון ונסיכת הנילוס.

אוהבים לגוון בתוספות ליד הבשר? בואו לבחור מבין מבחר אדיר של תוספות חמות, חלקן טבעוניות – מג'דרה, בורגול, אורז עם מגוון תבלינים וירקות, תפוחי אדמה שמתבשלים בתוך תנור ה- rotisol עם העופות ומקבלים טעם גריל מיוחד, פסטות, ירקות מאודים, אנטיפסטי ועוד.

ואיך אפשר בלי מאכלי העדות שכולנו אוהבים, ביניהם חמין לשבת, גפילטע פיש (שאלי מכין בעצמו) וקיגל, טבית, קוסקוס ביתי שמוכן בעבודת יד ועוד. כל האוכל הינו לפי משקל.

צילום: אסף רונן

צילום: אסף רונן

לא מתחשק לכם לצאת מהבית?

תוכלו לקבל את המנות האהובות עליכם עד הבית, באמצעות יצירת קשר עם המעדנייה, או דרך אחת מחברות השליחויות – משלוחה, תן ביס ו-Wolt. בפסח המעדנייה תפעל ותציע אוכל כשר לפסח לאוכלי קטניות, בהשגחת בד"צ.

ROTI מעדנייה ואוכל מוכן בסגנון ביתי
כתובת: הנחשול 30, ראשון לציון
שעות פתיחה:
א' עד ה' – משעה 9:00 עד השעה 18:00.
יום שישי משעה 7:00 ועד השעה 15:00.
טלפון: 03-9521239 , 03-6336099
אלי: 050-2633937
גליה: 050-2634453
לאתר של Roti
לעמוד הפייסבוק של Roti

 

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות