הדמיה: משרד אדריכלים בלומנטל דרסלר
הדמיה: משרד אדריכלים בלומנטל דרסלר

תמ"א ופינוי בינוי בבת ים

דיירי בנינים רבים בבת ים מעוניינים לקדם פרויקטים של תמ"א או פינוי בינוי, כדי  לשפר את איכות חייהם ולהשביח את הנכס החשוב ביותר שלהם. אך לא תמיד מדובר בתהליך פשוט, וכדי לעשות זאת נכון ולקבל את התנאים הטובים ביותר כדאי מאוד להיעזר במומחים בתחום.

פורסם בתאריך: 31.8.19 17:37

נרקיס רחמימוב, בעלת תואר במשפטים, הקימה לפני 7 שנים את "נדל"ן ובינוי" המקדם פרויקטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי, ומייצג את האינטרסים של הדיירים מול הגורמים השונים. עד היום קידם המשרד פרויקטים רבים בהצלחה מרובה, והשם הטוב שצבר מביא תושבים רבים מכל רחבי העיר ויזמי נדל"ן לפנות למשרד כדי שיסייע להם לקדם פרויקטים. כיום מקדם ומנהל המשרד 15 פרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א בשלבים שונים, כשהבולטים הם פרויקט רוטשילד ופרויקט הרצל, מתחמים גדולים הכוללים 2-3 מגדלי מגורים.

ב"נדל"ן ובינוי" מלווים את הדיירים מתחילת הפרויקט ועד סופו, והכל מבוסס על אמון מלא, שקיפות ואמינות של המשרד מול לקוחותיו.

בשלב הראשון  נעשות בדיקות ראשוניות הכוללות איסוף כל המידע וחישובים כלכליים והנדסיים, כדי לראות האם הפרויקט אפשרי. התוצאות מוצגות לדיירים, והם מחליטים אם הם רוצים להתקדם.  במצבים בהם לא ניתן לעשות למשל תמ"א בבניין, ויש צורך לצרף בניינים נוספים כדי ליצור מתחם, בנדל"ן ובינוי יבצעו את הפנייה לבניינים הנוספים, ויבצעו  בדיקות הנדסיות. בשלב שני, פונה המשרד בשם הדיירים לעירייה, ומציגה את הפרטים הראשוניים ואת ההסכמה העקרונית של הדיירים.

אחרי שהעירייה מאשרת עקרונית את הקווים המנחים של התכנית, נרקיס מפרסמת מכרז יזמים, נפגשת עם היזמים השונים, ונציגי הבניינים בוחרים את ההצעה הטובה ביותר עבורם. התהליך כולו נעשה בשיתוף מלא עם נציגות הדיירים, וגם לאחר שהיזם נבחר  בנדל"ן בינוי ממשיכים לייצג אותם עד סיום הפרויקט.

ניהול נכון, אמין ומקצועי של הדיירים מסייע לא רק לבעלי הדירות אלא גם ליזמים. נרקיס משוכנעת כי  למרות העצירה של פרויקטים ברחבי הארץ, פרויקטים של תמ"א ופינוי בינוי ימשכו, כיוון שדיירים רבים מעוניינים מאוד בפרויקטים, וגם רשויות מקומיות רבות רואות בפרויקטים הזדמנות לשיפור וחידוש פני העיר.

נדל"ן ובינוי- תמ"א ופינוי בינוי בבת ים

רוטשילד 12, בת ים

נרקיס- 052-4064051

03-7266159

הדמיה: משרד אדריכלים בלומנטל דרסלר

הדמיה: משרד אדריכלים בלומנטל דרסלר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תמ״א זה תהליך מהיר, אך פינויי בינויי- אנחנו מחכים כבר 24 וחצי שנים לפרוייקט בכצנלסון. כבר היה יזם. היה כנס, היה חוזה ומחכים. אולי כשיהיו נכדים- הם יזכו להנות???

  2. לא למגדלים לעשירים!

    בונים מגדלים לעשירים רק עם דירות גדולות אין דירות קטנות רק לעשירים לא צריך את המגדלים האלה בעיר גם ככה אי אפשר לצאת מהעיר פקקים ענקיים כל יום !

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות