עורך דין פלילי בבת ים. תמונה ממאגר Shutterstock

עורך דין פלילי בבת ים: הכירו את המומחים

הסנקציות על עבירה פלילית עשויות להיות חמורות מאוד ויש להם השפעה דרסטית על כלל היבטי החיים של הנאשם. בכדי להימנע מההשלכות הכבדות והלא רצויות, יש להיעזר בעורך דין פלילי מקצועי ומנוסה שיספק עבורכם את ההגנה הטובה ביותר. הכירו את עורכי הדין הפליליים המומלצים בבת ים

פורסם בתאריך: 10.7.19 00:25

עורך דין פלילי בבת ים – שי רודה: עבירות סחר בסמים

סחר בסמים הפצה הוא פשע חמור בהרבה מאשר החזקת סם. העונש לאדם המואשם בסחר בסמים בישראל, נע בין מספר חודשים של עבודות שירות ועד למאסר ארוך בבית הסוהר, לצד רישום פלילי.

עורך הדין הפלילי שי רודה, הוא בעל ניסיון וותק נצבר ורצף של הצלחות מוכחות בתיקי עבירות סחר בסמים. בכל לקוח הוא מטפל בתשומת לב אישית ומתן שירות מקסימלי ללא דופי. הוא מסייע ללקוחותיו בהבנת החוק והמציאות המורכבת בפניה הם עומדים, ואף בכלים להתמודדות עם הלחץ המכריע בשל ההשלכות האפשריות של העבירה.

על עבירת סחר בסמים, מסביר עו"ד שי רודה: "סחר בסמים הוא מכירה של חומרים אסורים בפקודת הסמים, כגון: מריחואנה, קוקאין, הרואין, מתאמפטמינים, וסמים אחרים לא חוקיים. עבירת סחר בסמים בהגדרתה, היא כל עבירה של מתן סם לאחר בין אם בתמורה כספית ובין אם בתמורה אחרת וכן ללא תמורה".

כיצד נקבע העונש על עבירת סחר בסמים?

"העונש על סחר בסמים משתנה במידה ניכרת בהתאם למספר גורמים, ביניהם: כמות הסם המעורב, סוג הסם, האזור הגיאוגרפי של ההפצה, האם הסם נמכר לקטין או לבגיר, האם לנאשם יש עבירות קודמות או רישום פלילי, האם זו עבירה ראשונה שלו בסחר בסמים, וכן נסיבות ביצוע העבירה – יש הבדל משמעותי אם אדם הכניס סמים לכלא לדוגמה, או אם מכר אותם בחוץ. להחדרת סמים למתקן כליאה יש השלכות הרבה יותר משמעותיות. אם לדוגמה, שני אנשים רוכשים יחד סמים ואחד מהם העביר כסף לשני לצורך הרכישה, כשהוא יקבל את הסמים מחברו הוא לא יואשם בעבירת סחר, כיוון ששניהם רכשו את הסם ביחד".

מה לגבי החזקת סמים?

"זה מאוד תלוי בכמות של הסם. אם מדובר בכמות שהיא מעבר לצריכה עצמית (הכמות קבועה בחוק), מקבל הסם יהיה חשוד באחזקת סם שלא לשימוש עצמי. ההבדל בין אישום בהחזקת סם לצריכה עצמית ושלא לצריכה עצמית, הוא סוג הענישה".

מהן הסנקציות על ייבוא סמים לישראל ממדינות אחרות?

"ניסיון או החדרת סמים ממדינה אחרת למדינת ישראל היא עבירה חמורה מאוד, שהעונש לגביה עשוי להגיע לשנות מאסר ולא לחודשי מאסר. גם במקרה זה, יש חשיבות  לכמות של הסם, לסוג הסם, לעבר פלילי של הנאשם והרשעות קודמות".

"אנשים ברובם ממעיטים בהשלכות של ייבוא סמים מחו"ל וסבורים שאם הם יביאו גרם או שניים זה לא עניין רציני, והם טועים בגדול. כל ייבוא של סם מחו"ל נחשב לעבירה חמורה הגוררת איתה חקירה במשטרה ודין פלילי של ייבוא סמים".

מה תפקידך כסניגור בעבירות סחר בסמים?

"תפקידי כסניגור בעבירות אלו מורכב וכולל אלמנטים רבים. ראשית, יש  להסביר ללקוח את המצב המשפטי – לא כל עבירה של מתן סם לאחר היא עבירת סחר בסמים. אני מלווה את הלקוח כבר משלב החקירה במשטרה, מסביר לו את הזכויות המשפטיות שלו, מה עליו לומר ומה לא, כדי להיטיב את מצבו. במקביל, אני בודק את הראיות שנגדו ופועל במאמץ ניכר להגן עליו ולפתור את המצב המשפטי שלו בצורה הטובה ביותר. אני קובע מהי תהיה ההגנה הטובה ביותר, בהתאם לאישומים ולראיות, ומנהל מו"מ אפקטיבי להפחתת הענישה".

"אם הוגש נגד הלקוח כתב אישום בבית משפט, אפשר לנסות להפחית את מידת העבירה מסחר בסמים להחזקה בלבד. צריך לבדוק את התיק מבחינת הראיות,  לוודא למשל, שהסם  שנתפס הוא אכן הסם שנבדק. ברגע שהסם נתפס ועד שהוא מגיע למעבדה הוא עובר מספר ידיים, אני בוחן את תהליך מסירת הסם עד להגעתו למעבדה, ואם התהליך בוצע כמו שצריך. יש מקרים בהם מוכיחים כי הסם שנתפס הוא לא הסם שנבדק, ואז התיק נסגר והאישומים מבוטלים"

מהם יתרונות משרדך בתיקים אלו?

"משרדי צבר ניסיון רב ומוניטין מקצועי במשפט הפלילי ככלל ובתיקי סחר בסמים, בפרט. טיפלתי בהצלחה בפרשת הטלגראס המפורסמת, בשחרור נאשם ב-5 סעיפי סחר בסמים לסוכן סמוי, חיילים שנחשדו בסחר בסמים ועוד עשרות תיקים, בהם גרפתי הצלחות.

הניסיון שלנו בהגנה במקרי עבירות סחר בסמים הוא כמעט בלתי נדלה, ואנו מלווים את לקוחותינו המואשמים בעבירות, תוך כדי ליווי צמוד והדרכה אפקטיבית בכל היבטי העבירה ובתפירת ההגנה התואמת.

אנו מקפידים להתחקות ולבחון את כלל הראיות המשפטיות נגד הלקוח שלנו, ומפורטים מאוד בחקירת העובדות והראיות, מה שמבטיח לנו הצלחה ביצירת ההגנה הטובה והאפקטיבית ביותר, תוך עבודה מתמדת על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר של ייצוג משפטי.

כאשר המשפט הינו בלתי נמנע, אנו נמשיך להגן באינטנסיביות על זכויות הלקוח שלנו, גם על חומרת הענישה וגם לקיצור זמן המעצר".

עורך דין פלילי שי רודה הוא מומחה במשפט הפלילי ועוסק בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות פליליות חמורות, בייצוג חשודים ונאשמים שהינם אנשים נורמטיביים, ללא עבר פלילי, וכן בייצוג אנשי עסקים ובעלי משלח יד חופשי בעבירות צווארון לבן. כמו כן, מומחה בתחומי המשפט הצבאי ומייצג נאשמים וחשודים שהינם חיילים בפני כלל הערכאות של בתי הדין הצבאיים.

משרד עורכי דין שי רודה

כתובת המשרד: שד' שאול המלך 8, "בית אמות משפט" , תל אביב

מעבר לאתר
טלפונים: 03-6938555, 050-2292229

עו"ד שי רודה. צילום: מוטי קמחי

עו"ד שי רודה. צילום: מוטי קמחי

הכתבה נעשתה בשיתוף seo-up" ״  ו-אוקס פרסום 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות