אורן זריף
אורן זריף

כן לבעלי לב חלש: איך מתמודדים עם בעיות ומחלות לב על פי שיטתו של אורן זריף?

פורסם בתאריך: 5.3.19 08:15

בעיות ומחלות לב הן סיבת המוות השנייה בישראל. 1 מתוך 6 אנשים בישראל נפטרים מדי שנה ממחלות לב. עם נתונים כאלה, יש סיבה טובה לכך שאנשים הסובלים ממחלת לב, מחפשים כל דרך אפשרית על מנת לטפל בשורש הבעיה בהקדם האפשרי. אורן זריף מסביר כיצד הטיפול בתת המודע והפסיכוקינזיס יכול לעזור לגוף לרפא את עצמו.

ישנם גורמים רבים המשפיעים על הסיכון למחלות לב ולמוות. הם גם הגורם המוביל למוות בעולם המערבי. ברוב המקרים ממליצים הרופאים להרבות בפעילות גופנית, להימנע מעישון ולהשתמש בתרופות לאיזון לחץ דם. התוצאות בשטח מראות כי על אף כל ההנחיות ואזהרות הרופאים, קיימים לא מעט מקרים מהם סובלים חולי לב מהפרעות קצב ואי ספיקת לב שעשויים לפגוע באורח חייהם אם לא יטופלו בהקדם.

האם ניתן להתגבר על מחלות לב? חולה לב שהגיע במצב סופני לאורן זריף מספר:

"הרופאים לא הצליחו לעזור לי. אמרו לי כי מצבי הולך ומתדרדר ושאין יותר מה לעשות בשלב זה. לא ויתרתי. עברתי את הטיפול בתת המודע לאחר שסבלתי מבעיה קשה בלב. אחרי הטיפול היה לי תור לאקו לב, מצבי השתנה בצורה מופלאה והרופאים לא יודעים להסביר כיצד. אורן ממש הציל אותי ממחלת לב, הבדיקות שעשיתי העידו על נס רפואי."

פעמיים כי טוב: כבר לא סובלים יותר מבעיות בלב

בני הזוג אברהם ואסתר הגיעו אל אורן זריף לאחר שסבלו מכאבים כרוניים בלב. "אסתר הייתה אמורה לעבור ניתוח לב דחוף – שבוטל בעקבות הטיפול בשיטת תת המודע והפסיכוקינזיס של אורן זריף!" כיום, שניהם אסירי תודה על כך שעזר להם מבעיות הלב מהן הם סבלו.

אורן זריף אינו רופא, אך תומך ומאמין באופן מלא בשיטות הרפואה הקונבנציונליות. זריף, עם ניסיון של מעל 20 שנים בטיפול בתת המודע, עוזר מדי יום לחולים וסובלים שפוקדים את הקליניקה שלו, להתגבר על כל בעיה ומחלה מבלי יוצא מן הכלל. "ברוב המקרים מדובר בטיפול אחד בלבד", מעיד זריף.

מה אומרים אנשי המדע על שיטת הטיפול של אורן זריף?

רופאים, מדענים, וחוקרים באקדמיה, העוסקים בקליניקה ואמונים על הרפואה הקונבנציונאלית, השתכנעו כי לאורן זריף יש מענה איכותי ולא שגרתי לסבל האנושי. איש אינו יודע להסביר באופן רציונאלי את כוחותיו ויכולותיו של זריף, אך העובדות בשטח מדברות בעד עצמן.

אורן זריף, ספר לנו על השיטה שלך וכיצד היא יכולה לעזור במקרים של מחלות לב?

"מדובר בשיטה ייחודית ואפקטיבית. שיטת הפסיכוקינזיס ותת המודע משלבת בין טיפול אנרגטי וחיצוני ובין מיקוד שליטה אנרגטי פנימי. הפעולות שאני מבצע מסייעות לגוף והנפש להשיב את האיזון הפיזיולוגי והרגשי של חולים וסובלים מכל סוגי מחלות הלב מבלי יוצא מן הכלל."

אתה יכול לספר לנו איך זה עובד?

"ברוב המקרים נדרש המטופל להגיע לטיפול אחד בלבד, אך עליי לאבחן כל מקרה לגופו. אני מבצע אבחון ראשוני ובודק כיצד ניתן לטפל בבעיה ממנה הוא סובל בצורה האפקטיבית ביותר עבורו. עבור חולי לב, אני ברוב המקרים משתמש בטינקטורות, דרכן אני מעביר אנרגיה בתדרים ספציפיים דרך תת המודע אל המקומות הרלוונטיים של המטופל. ברוב המקרים, לאחר טיפול אחד בלבד, יתחיל גוף המטופל להיכנס למצב של ריפוי עצמי."

מי שהגיע לטיפול בשיטת תת המודע של זריף מעיד על שיפור משמעותי במצבו, וכי חל שיפור משמעותי בכאבים מהם סבל. אלפי מטופלים שסבלו ממחלות כרוניות, קשות וחשוכות מרפא מספרים מפה לאוזן על התופעה המדהימה שחוו.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות