עורכי דין בבת ים. תמונה ממאגר Shutterstock

עורכי דין בבת ים

יש דברים בחיים שחשוב להפקיד בידי מומחים. ירושות, צוואות, מקרקעין הם רק חלק מהתחומים החשובים האלה. כדי לטפל בהם תוכלו לפנות לעורכי דין בבת ים

פורסם בתאריך: 21.2.19 08:28

עו"ד אלון חזן: עורך דין לדיני מקרקעין, עסקאות מכר דירה, נוטריון, צוואות וירושות

דירה בבעלותנו הולכת והופכת לחלום עבור רבים. אלה המצליחים להגשים אותו מגלים לא פעם שהחלום הפך לסיוט, וזאת בשל חוסר בקיאות בכל הקשור בהבנת תחום המקרקעין. לכן, בבואנו לרכוש דירה או כל נכס מקרקעין אחר, חשוב להיוועץ בעורך דין המתמחה בתחום המקרקעין ובהיבטי המיסוי הכרוכים בעסקאות אלו. אין ספק כי עסקת מקרקעין הנה אחת מהעסקאות המשמעותיות והגדולות ביותר של אדם, ואי לכך, הבחירה בעורך דין המומחה בתחומים אלה תחסוך לכם עוגמת נפש ובעיקר הרבה כסף.

משרדו של עורך הדין אלון חזן פועל בבת ים כבר 18 שנה ונחשב מהמובילים בתחום הנדל"ן ועסקאות מכר דירה. המשרד הוקם ומנוהל ע"י עו"ד ונוטריון אלון חזן, שהינו בעל ניסיון רב ועשיר בתחום המקרקעין וליווי עסקאות מכר דירות ונכסים מסחריים, לרבות עסקאות יד שנייה, רכישת מקבלן ותמ"א 38. המשרד מייצג  בעסקאות מקרקעין בכל רחבי הארץ. במשרדו של עורך דין אלון חזן מגוון רחב של לקוחות פרטיים, יזמים ומשקיעים, הזוכים לליווי משפטי רציף וצמוד, וכל זאת על בסיס אמון ויושר רב המאפיינים את המשרד לצד מקצועיות חסרת פשרות.

עו"ד אלון חזן חרט על דיגלו מתן יחס ושירות אישי לכל לקוח וטיפול מעמיק ויסודי בפתרון כל בעיה משפטית שעולה על שולחנו. ליווי הלקוחות הנו צמוד ואישי ומתבצע כבר בשלביה הראשונים של העסקה. עו"ד חזן יהיה זה שיפרוש באופן מקצועי בפני הלקוח את מצב הזכויות בנכס, מצבו המשפטי, היבטי המיסוי הכרוכים בעסקה וכל נתון הכרחי נוסף, נתונים שלהם משמעות רבה בעת רכישת או מכירה של נכס מקרקעין. "רבים ממהרים לרכוש או למכור נכס מקרקעין אך בקיאים בכל הקשור בהיבטי המיסוי הכרוכים בעסקה ובכל הבדיקות המקדמיות שיש לבצע טרם ביצוע עסקת נדל"ן ולכן חשוב להיוועץ בעורך דין המתמחה בתחום זה, כבר בשלביה הראשונים של העסקה" אומר עו"ד חזן.

החשיבות בהבנת נושא המיסוי, וידע בעדכוני החקיקה, הנה קריטית שכן תכנון נכון יכול לחסוך סכומי כסף גדולים. כך היה עם לקוח מרוצה של עורך הדין אלון חזן שהגיע אליו לאחר שכבר שכר את שירותיו של עורך דין אחר, אשר היה פחות בקיא בכל הקשור בשינויים הקיימים בחוקי המיסוי החלים כיום. "עורך הדין שאליו פנה הלקוח שהגיע אליי לא היה מעודכן בשינויי החקיקה, וחוסר הבקיאות שלו כמעט ועלו ללקוח בחיוב מס בגובה של 100,000 ₪ . תודות לשירות והליווי המקצועי שהענקתי לו, נחסכו מהלקוח עוגמת נפש רבה ובעיקר נזק כלכלי גדול".

לא רק בענייני מקרקעין מטפל עו"ד חזן. משרדו מתמחה בטיפול בכל הקשור בעריכת צוואות, עיזבונות וירושות. עו"ד חזן יטפל בלקוחות הפונים בנושאים אלה במקצועיות וסבלנות אין קץ. כמו כן, המשרד מספק גם שירותי נוטריון ובהם בין היתר אישור ואימות מסמכים כנדרש בדין.

אין ספק שבחירת משרד עורכי דין המתמחה בתחומים אלה היא שתאפשר לכם להיות רגועים לאורך כל התהליך. הניסיון, הידע והמקצועיות של עו"ד אלון חזן יהיו אלה שיספקו לכם את השקט הנפשי וההבנה שפעלתם נכון.

עו"ד אלון חזן, משרד עורך דין
דרך בן גוריון 41, בת ים
טלפון: 03-5067788

מעבר לעמוד הפייסבוק

עו"ד אלון חזן

עו"ד אלון חזן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות