האקתון בת-ים 2024, צילום דוברות העירייה
האקתון בת-ים 2024, צילום דוברות העירייה

התלמידים שיתפו פעולה עם הגמלאים: אלו הקבוצות הזוכות בהאקתון בת-ים 2024

לוח חכם למורה, חיבור בין בני נוער, והחלפת מידע: 18 קבוצות פיתחו פתרונות לשיפור איכות החיים. בהאקתון הוכרזו הקבוצות הזוכות

פורסם בתאריך: 3.4.24 09:32

האקתון בת-ים 2024: תלמידי כיתות ט' מבת-ים וגמלאים מתנדבים שיתפו פעולה למציאת פתרונות ורעיונות לשיפור איכות החיים. עיריית בת-ים, בשיתוף אשכול הפיס בעיר ועמותת 'ידיד לחינוך', הקימו 18 קבוצות בבתי הספר בבת-ים בהן התאחדו תלמידים יחד עם מתנדבים גמלאים במציאת פתרונות ורעיונות לשיפור איכות החיים. רוב הרעיונות הושפעו והתגבשו בעקבות המציאות הקשה שאנו חווים כיום.

הצוותים הורכבו מתלמידי כיתות ט' מבתי הספר בבת-ים שצוותו לגמלאים מתנדבים בעלי עבר מקצועי רחב, ששימשו להם כמנטורים אישיים וליוו את הצוותים בתהליך של כשלושה חודשי חשיבה, מחקר, תכנון וביצוע במטרה למצוא פתרונות שישפרו את איכות חייהם.בעקבות שיתוף הפעולה המוצלח הוחלט על האקתון שהתקיים באשכול הפיס בבת-ים בו הוכרזו הקבוצות הזוכות. הקבוצות נדרשו לחשוב על רעיון יצירתי מסחרי או טכנולוגי, לפתח הדגמה או מסמך המפרט את הרעיון, ובסופו של דבר להציג אותו בפני צוות שופטים.

 

הקבוצות הזוכות:

במקום הראשון זכו תלמידי כיתה ט' מבית ספר חשמונאים, בליוויו של מנטור 'ידיד לחינוך' אהרון רטנר עם הפרויקט FriendMo – אפליקציה לחיבור בין בני נוער.

במקום השני זכו תלמידי כיתה ט' מבית ספר אורט רמת יוסף, בליוויו של מנטור 'ידיד לחינוך' מירון קורנר, עם הפרויקט Study Buddy – אפליקציה להחלפת מידע לימודי.

במקום השלישי זכו תלמידות כיתה ט' מאולפנת צביה, בליווי מנטור 'ידיד לחינוך' שמואל צור, עם הפרויקט "לוח חכם לכיתה ולמורה".

ההאקתון היה בהובלתו של מתנדב 'ידיד לחינוך' אבי אזרד, מנכ"ל חברת "אל אופ ישראל", יחד עם ענת פוקסנבוים מנהלת אזור השפלה ב'ידיד לחינוך' ועם מירי לוי מנהלת אשכול פיס בת-ים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות