מערכת החינוך בבת-ים חוזרת לשגרה מלאה, צילום דוברות העירייה
מערכת החינוך בבת-ים חוזרת לשגרה מלאה, צילום מירי שמעונוביץ', מנדי טויטו דוברות העירייה

בהדרגה: בת-ים חוזרת לשגרת לימודים מלאה ברוב בתי הספר

גני הילדים נכון לעכשיו, ימשיכו ללמוד רק במקומות בהם יש מרחב מוגן. בימים הקרובים תמשיך העירייה להכשיר מרחבי הגנה גם בגנים שאין להם ממ"דים

פורסם בתאריך: 22.11.23 09:02

מערכת החינוך בבת-ים חוזרת לשגרה מלאה: לפי הנחיות פיקוד העורף, ניתן לחזור לשגרה מלאה. לכן, הודיעה עיריית בת-ים על חזרה לשגרה מלאה במערכת החינוך. כדי להבטיח את ביטחון ילדי העיר, עיריית בת-ים דאגה שהילדים חוזרים לבתי הספר כאשר הוגדר עבורם בתוך המבנה שטח אליו הם מתפנים בזמן אזעקה, אשר אושר על ידי מהנדסי פיקוד העורף. כל מנהל ומנהלת עדכנו את ההורים במועד החזרה ללימודים, וכן מהו הנוהל עבור ילדיהם בזמן אזעקה. במספר קטן של מוסדות חינוך עדיין לא ניתן יהיה לחזור לשבוע למידה מלא, אך הלימודים הפרונטליים יתרחבו למקסימום האפשרי.

גני הילדים נכון לעכשיו, ימשיכו ללמוד רק במקומות בהם יש מרחב מוגן. בימים הקרובים תמשיך העירייה להכשיר מרחבי הגנה גם בגנים שאין להם ממ"דים.

כזכור, עיריית בת-ים הקצתה תקציב של 5 מיליון שקלים לצורך רכישה עצמאית של מרחבים מוגנים ניידים שמאושרים על ידי פיקוד העורף לשימוש בגוש דן, בניגוד למיגוניות שאינן מתאימות להגנה במרכז הארץ.

 

 

 

 

בנוסף, הפעילות בתנועות הנוער תמשיך באופן מלא ללא מגבלות. בימים אלו חוזרים בהדרגה החוגים ברחבי העיר. הודעות בנושא יימסרו דרך בתי הספר באמצעות החברה לתרבות פנאי וספורט.

יצוין כי בעיר בת-ים יש כ-22,000 תלמידים לשנת תשפ"ד. כ-3,797 ילדים בגני הילדים, כ-6,427 תלמידים בבתי הספר היסודיים, כ-4,203 בחטיבות הביניים, כ-3,631 תיכונים ועוד כ- 3,887 תלמידים תחת "המוכר שאינו רשמי" (חרדי).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות