כיתה, אילוסטרציה, Syda_Productions depositphotos.com
כיתה, אילוסטרציה, Syda_Productions depositphotos.com

נבחרה מנהלת חדשה לבית הספר דרכא בית וגן בת-ים

בתפקידה האחרון שימשה המנהלת החדשה כחברה בצוות ההנהלה ורכזת התיכון. היא נבחרה לתפקיד על ידי ועדת המכרזים

פורסם בתאריך: 29.6.23 07:57

רשת דרכא לחינוך הודיעה כי רחלי רביבו נבחרה בוועדת המכרזים לנהל את בית הספר דרכא בית וגן בבת ים לאחר הליך מיון ארוך ותחל את תפקידה החדש עם פתיחת שנת הלימודים הקרובה.

רביבו היא בעלת ניסיון רב שנים במערכת החינוך, ומילאה תפקידי הוראה וניהול שונים. בתפקידה האחרון שימשה חברה בצוות ההנהלה, רכזת התיכון וכן הובילה תכנית 6 שנתית למצוינות אקדמית. רביבו בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד, בעלת תעודת הוראה במתמטיקה ומדעי המחשב ותואר שני בניהול מערכות חינוך.

רביבו אמרה: "נסלול את הדרך לכל אחת ואחת מתלמידותינו להעפיל לפסגות חדשות ברוח של הישגיות לימודית, ערכית וחברתית. בשיתוף הצוות המקצועי והמסור, ההורים והקהילה ניצור סביבות למידה חדשנית, מפרה ומעוררת סקרנות. נשמור על איכות ההוראה תוך מתן כלים והזדמנויות לצמיחה והתפתחות לכל תלמידה להצליח ולהגשים את כל חלומותיה".

גיל פרג, מנכ"ל רשת דרכא לחינוך:  "אנחנו מברכים את רחלי רביבו על זכייתה המרשימה בוועדת המכרזים ומאחלים לה הצלחה רבה בתפקידה החדש, כמנהיגה של בית הספר דרכא בית וגן בבת ים. בטוחים שתעמוד בפני האתגרים ותוביל את המוסד לגבהים חדשים. אנחנו לרשותה ולרשות התלמידות וההורים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות