טקס למסיימי שנת שירות בעיר בת-ים צילום:דוברות
טקס למסיימי שנת שירות בעיר בת-ים צילום: דוברות העירייה

טקס למסיימי שנת שרות בבת-ים: "יישר כוח על העשייה המופלאה"

באשכול פיס בעיר התקיים טקס הוקרה למסיימי שנת שרות בבת-ים, שפעלו במהלך השנה בעיר עם בני הנוער בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי

פורסם בתאריך: 22.6.23 10:40

טקס למסיימי שנת שירות בבת-ים  התקיים השבוע באשכול הפיס בעיר. מדובר בבני נוער מתנדבי השרות הלאומי, מעשה, נוער לאומי, קדימה, אברבנאל, מכבי צעיר וכנפיים של קרמבו. יחד הם עברו סמינרים, הכשרות וימי גיבוש. המתנדבים הינם מסיימי י"ב אשר החליטו לצאת ולהתנדב בקהילה יחד עם בני נוער לפני שרותם הצבאי. בתחילת השנה הם עברו לגור בעיר בת-ים בדירות שותפים ופעלו בעיר. המתנדבים פעלו במהלך השנה בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי ופעלו ותרמו לפרויקטים עירוניים ברחבי העיר. שנת שירות (ש"ש) היא כידוע שנה שבה צעירות וצעירים שסיימו את לימודיהם דוחים את גיוסם לצה"ל ומתנדבים למען הקהילה.

מ"מ ראש העירייה, אלי יריב, בירך אותם ואמר: "ש"ש יקרים אני וכל העיר גאים בכם כל כך. אתם, שמסבים למדינה ובפרט לעיר בת-ים גאווה עצומה ובעיקר מודל לחיקוי עבור כל נער ונערה. אני מאחל לכם הצלחה גדולה בשירות הצבאי ובטוח שתייצגו את העיר בצורה הטובה ביותר. זכרו, הצלחתכם – הצלחתנו". אורן מיכאלי, מנהל מחלקת הנוער, אמר: "זו ההזדמנות לומר לכם יישר כח על כל העשייה המופלאה שלכם בעיר, ובכלל על הנכונות לתרום מעצמכם ולצאת לשנה של עשיה והתנדבות. בזכותכם, כמות בני הנוער שנהנו ממסגרות הנוער, תנועות וארגוני הנוער גדלה והם מקבלים מענה משמעותי ואיכותי. מחכים לצוות הצעיר של שנת תשפ"ד ומאחל להם שנה מלאה בעשיה, נפגש בסמינר קליטה בסוף הקיץ".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות