"הכיתה במרכז המחוננים סובלת מרטיבות ופטרת. היא מוזנחת ולא מתאימה ללימודים"

בת ים: אב לתלמיד בכיתת המחוננים בבית ספר נשיא כתב לבכירי העירייה מכתב קשה בו התלונן על ההזנחה. "זה ממש מפגע חמור... זו כיתת לימוד במדינת עולם שלישי... שמתם את הילדים ללמוד באורווה".

פורסם בתאריך: 2.10.22 14:20

הורה לתלמיד במרכז המחוננים בבת ים מוחה על המצב הקשה של כיתת הלימוד של בנו: "היא סובלת מרטיבות ופטרת, מוזנת ולא מתאימה ללימודים… זה ממש מפגע חמור".



מהמכתב הקשה ששלח האב לבכירי העירייה ואגף החינוך עולה תמונה מזעזעת של הזנחה. "אני מבקש לעדכן אתכם במחדל בריאותי חמור במרכז המחוננים בבית ספר נשיא. למרות פניות להנהלת המרכז וכן למנהלי אגף החינוך היסודי בעירייה הנושא לא מטופל כלל, זוכה להתעלמות מוחלטת ועל אף פניותיי בכתב – הן לא זכו כלל לתגובה".

האב מספר כי הכיתה משמשת בני 8 וכי ההזנחה הינה מחדל בריאותי חמור. לדבריו, הוא הגיע ליום הכנה והסבר להורים במרכז ואז נגלו לעיניו המחדלים. "זו הפעם הראשונה שנכחתי בחיי במרכז. הייתי מזועזע. לא פחות מזה, מהמצב הפיזי המוזנח והעגום של הכיתה שבא בני וחבריו אמורים ללמוד… ההרגשה היא שנכנסתי לכיתה במדינת עולם שלישי ולא בישראל בשנת 2022 …. במיוחד אמורים הדברים לגבי פגיעות רטיבות ופטרת על הקירות והתקרות של הכיתה… מדובר במפגע בריאותי".

במכתבו לבכירי העירייה האב מפרט על מחדלים נוספים במבמנה: "מעבר למפגע הבריאותי שמתואר לעיל וזועק לשמים, אשר לא ברור איך לא טופל עד מועד כתיבת שורות אלו, הרי שכיתת הלימוד הינה במצב מוזנח ביותר כאשר מותקן בה מזגן מיושן שאינו עובד, תלויים בכיתה וילונות ישנים ומרופטים ומוצבים בכיתה שולחנות רעועים… כאמור המצב הפיזי הכללי של הכיתה מוזנח ביותר".

האב מוסיף וכותב: "אני מבקש לקבל מכם מענה לשאלה פשוטה: מתי יתוקן המפגע הבריאותי החמור (רטיבות ופטריות) במבנה? (על השאלה איך בכלל חשבתם שהמצב הנוכחי מתאים וראוי? ומדוע לא נוצלה חופשת החופש הגדול הארוכה לביצוע תיקונים דחופים אלו ? – בשלב זה מוותר הח"מ)".

לטענתו, עלות הלימודים בכיתת המחוננים היא 1650 שקל לשנה ומחישוב שערך מדובר בסך של 100 אלף שקל "ואתם עדיין שמים את הילדים ללמוד באורווה", הוא תוהה.

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "מנהל החינוך נמצא כל העת בקשר עם האב הספציפי ועם כלל ההורים ואף עדכן אותם כי הנושא בטיפול וכי התיקון צפוי להתבצע בהקדם האפשרי (מבחינת הלימודים) ומתוכנן לחופשת סוכות, ממש בעוד מספר ימים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות