אורט רמת יוסף
אורט רמת יוסף

באמצע היום: חשוד המוכר למשטרה שוטט בבית הספר וחיפש תלמידה

מנהלת בית הספר שאישרה את הפרטים בהקלטה שנשלחה להורים הסבירה "ננסה להבין איך זה קרה"

פורסם בתאריך: 22.12.21 08:32

"האיש פשוט נכנס לבית הספר שלנו, נכנס לכיתות וחיפש תלמידה מסויימת שכנראה יש לו קשר איתה, תחת עיני הצוות החינוכי השומרים שנתנו לו להיכנס" כך מספר ל"השקמה בת ים" תלמיד תיכון "אורט רמת יוסף"



תחילת הסיפור ביום שני האחרון, אז הגיע בחור צעיר לשערי בית הספר כשהוא מחפש תלמידה מסוימת איתה ככל הנראה יש לו קשר. "הוא פשוט הגיע לשערי בית הספר ונכנס עם עוד קבוצת מורים, לשומרים ששאלו אותו לפשר העניין הוא סיפר שהוא מחפש עבודה והם נתנו לו להיכנס" מציין התלמיד.

על פי הודעה של מנהלת בית הספר שנשלחה לתלמידים ולהורים, הבחור הסתובב כאמור בשטח בית הספר, נכנס לאחת הכיתות וחיפש את התלמידה, בלשב הזה זהותו ככל הנראה התגלתה ומשטרה הוזמנה לבית הספר על מנת לאתר אותו, אלא שככל הנראה בזמן הזה הוא הספיק לברוח מהמקום, בו בזמן שצוות של מורים ומנהלים מבית הספר והחטיבה סרקו את שטח בית הספר ולא מצאו אותו. עד כה לא ברור מה המניע לכניסתו של החשוד, אולם ידוע כי הוא חיפש אחר תלמידה מסויימת שמייד לאחר המקרה נשלחה במיידית לשיחה עם היועצת ואביה הגיע לבית הספר כדי לקחת אותה מהמקום, כשהטיפול הועבר למשטרה, שם מוכר החשוד.

מנהלת בית הספר הודיעה להורים שיבוצע תחקיר מלא מול השומרים על מנת לנסות ולהבין איך האיש נכנס לשערי בית הספר באין מפריע והסתובב בשטח בית הספר במשך דקות ארוכות.

ממנהל החינוך בעיריית בת ים נמסר בתגובה כי: "הנושא טופל בו במקום על ידי מנהל החטיבה וחודדו כל הנהלים"

יו"ר ועד ההורים העירוני ורד דנינו, בחרה שלא להעביר תגובה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות