השקת גן שתילים
צילום: דוברות עיריית בת ים

נחנך גן הילדים הדתי הראשון לילדי החינוך המיוחד בבת ים

הגן החדש נפתח בעקבות יוזמה של משפחות דתיות וחרדיות לילדים בעלי צרכים מיוחדים, שנדרשו עד כה למצוא מסגרת מתאימה לילדיהם מחוץ לעיר

פורסם בתאריך: 5.1.20 17:57

נחנך גן "שתילים", עבור ילדי החינוך המיוחד במסגרת תורנית בבת ים, שהחל לפעול בתחילת שנת הלימודים הנוכחית.

בטקס לכבוד תחילת פעילותו של הגן, לקחו חלק ראש עיריית בת ים צביקה ברוט ובכירים בעירייה, שברכו על הקמת גן חרדי לחינוך מיוחד בעיר.



הגן נפתח בעקבות יוזמה של משפחות דתיות וחרדיות לילדים בעלי צרכים מיוחדים, שנדרשו למצוא מסגרת מתאימה לילדיהם מחוץ לעיר, או לשלבם במסגרת מתאימה במערכת החינוך הממלכתית. לאחר שההורים פנו להנהלת העיר והביעו את מצוקתם, הוקם הגן החדש לילדי החינוך המיוחד באוכלוסייה הדתית. הגן פועל לראשונה בשיטת ABA לטיפול בילדים על הרצף האוטיסטי ופתוח לכלל האוכלוסייה.

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט אמר בטקס: "אני שמח שתוך זמן קצר לאחר שנציגי ההורים חשפו את המצב בפני הנהלת העיר לנושא, הצלחנו להקים בצורה מהירה ויעילה גן ילדים ייחודי העונה לצורכי ילדי החינוך המיוחד ואורח חייהם הדתי. אני רוצה להודות למ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך אלי יריב, לטל אסייג, מחזיקת תיק החינוך המיוחד, ולרפאל ברנז מחזיק תיק החינוך החרדי, שבשיתוף הצוותים המקצועיים דחפו וסייעו לקידום הנושא".

ברוט הוסיף כי "הגן החדש יספק שירותים פרא-רפואיים מקיפים לילדים, וישלב גם את משפחותיהם בעשייה החינוכית, על מנת לשפר את איכות החיים גם מחוץ לשעות הלימודים, ובמסגרות ההמשך".

אלי יריב, מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אמר: "הטיפול בילדי החינוך המיוחד חשוב  מאד להנהלת העיר. כזכור לפני כשנה הוקמה מחלקה לחינוך המיוחד באגף החינוך. עכשיו אפשרנו פתיחת גן לילדי החינוך המיוחד מהזרם הדתי, ובשנת הלימודים הקרובה נפתח עוד שישה גנים חדשים לילדי חינוך מיוחד המיועדים לכלל האוכלוסייה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דורי

    בת ים בקרוב עוברת שינוי אחות לבני ברק הדתיים והעברינם מתנגדים לאיחוד עם תל אביב על השולחן סגירת העסקים בטיילת בת ים בשבת התנגדות נחרצת במיוחד לשיפור העיר אחרי וועדה מחוזית במיוחד מסגן ראש העיר בוסקילה רוצה שבת ים תחזור 35 שנה אחור על פי רוב חילוני בעיר הם המנצחים בעיריה והתושבים מתגעגעים לשלומי לאחיאני העיר מלאה בעכברים סירחון וחבל שנותנים להם יד להפוך את העיר לבת אחות של בני ברק

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות