תיעוד התעללות גננת
תיעוד התעללות גננת

סערה בגן ילדים בבת ים בעקבות סרטוני אבטחה שהופצו

אם לילד טענה כי בצילומים נראה בבירור כי הגננת מתעללת בילדים. מנהלי הגן שפיטרו את הגננת בעקבות הטענות: "זו לא התעללות"

פורסם בתאריך: 7.11.19 12:51

הטענות על התעללות מצד גננת על ידי אם לילד נתפסו כניסיון לשיימינג מצד ההורים בגן.

אתמול (רביעי), בשעות הערב, הופצו סרטונים ממצלמות האבטחה בגן פרטי בעיר, שבהם נראית גננת הגן, כשהיא מושכת בידי הילדים. הסרטונים הופצו בין ההורים, בטענה ל"התעללות רצחנית וקשה". אלא שבשיחה עם המנהלת והבעלים של הגן ועם הורים נוספים, נשמעים דברים אחרים לגמרי.



"אחת האימהות ומי שגם הפיצה את הסרטונים אמרה לי שהיא ראתה את הגננת מושכת ביד של הבת שלה, ושאבדוק את המצלמות. ואכן, כך עשיתי, וראיתי הנהלות קצת אגרסיבית, אבל לחלוטין לא אלימות", אומרת מנהלת הגן.

עוד היא מוסיפה כי "מדובר בגננת ותיקה ומוערכת. היא חזרה מניתוח וכנראה עבר עליה משהו נפשי, באותו היום שראיתי את ההקלטות פיטרתי אותה. אנחנו לא מסתירים דבר ולא טומנים את הראש בחול. מסרתי את ההקלטות לאמא שפנתה למשטרה, אולם הם מעולם לא יצרו איתנו קשר, כי אין אלימות. הסרטונים ערוכים ומגמתיים".

הבוקר, עם פתיחת הגן, הורים רבים עמדו לצדם של הבעלים של הגן. "אני מקבלת המון תמיכה ואהבה מההורים. מהבוקר ההורים לא מפסיקים להגיע ולתמוך, ואומרים לי שמדובר בשיימינג".

אחת האימהות שבנה נמצא בגן המדובר, באותה הכיתה בה צולמו הסרטונים, אמרה ל"השקמה בת ים": "היו משיכות ידיים, גם לבן שלי. אבל מנהלי הגן עלו על זה מהר, וגננת מיד פוטרה מהגן. מתוך 100 ילדים, הגיעו הבוקר 98. הגן מלא ויש תמיכה מלאה מצד ההורים".

"מדובר בגן מלא באהבה. במשך 20 שנה מעולם לא הייתה כל תלונה על הגן הזה, ולראייה גם עכשיו למשטרה אין תלונה נגד בעלי הגן. העובדת פוטרה וכל ההקלטות נמסרו ולא נמצא בהם דבר".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות