נציגי הנוער הבת ימי בפגישה עם מנכ''ל משרד החינוך (אסף לוי)
נציגי הנוער הבת ימי בפגישה עם מנכ''ל משרד החינוך (אסף לוי)

תלמידי בת ים נפגשו עם מנכ"ל משרד החינוך: "מרשים לראות את הפעילות של בני הנוער"

תיקון מחשבים וסמארטפונים ללא תשלום לתושבי בת ים

פורסם בתאריך: 5.5.19 07:56

פגישה מיוחדת נערכה השבוע בין בני הנוער מהעיר בת ים למנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב במסגרת "שולחן עגול" בירושלים, שלשם הגיעו בני נוער רבים מערים נוספות בארץ והציגו בפניו פרויקטים מיוחדים המתקיימים בערים השונות בישראל. בני הנוער הבת ימים התבלטו במיוחד והציגו בפניו את "מגה-בית" – ארגון מיוחד המופעל כולו על ידי בני נוער לתיקון מחשבים וטלפונים ללא תשלום לכלל האוכלוסיה הבת ימית הפועל במרכז הקהילתי גאולים בשכונת עמידר בעיר בכל יום חמישי.

תומר גרמל, מתנדב ב"מגה-בית" ונציג מועצת התלמידים, סיפר על עוד פרויקטים שהנוער מקיים בפגישה עם מנכ"ל משרד החינוך: "אנו מפעילים בכל שנה את הפורימון, גם לאוכלוסיה החילונית וגם לאוכלוסיה החרדית בעמידר וביום השואה הקרוב אנו נארח ניצולת שואה במתנ"ס גאולים שתספר לנו על החוויות הקשות שעברה". לאחר הפגישה הוחלט כי נציגי משרד החינוך יגיעו לבקר בעיר בת ים ויראו במו עיניהם את הפרויקט, מגה בית.



בפגישה, נציגי משרד החינוך הביעו עניין מיוחד במתנדבים מבת-ים מארגון "מגה-בית" והתעניינו לגבי כמות המחשבים המגיעה לתיקון, הכשרת בני הנוער לתיקון המחשבים ומס' בני הנוער המבקשים להתנדב הגדל בכל שנה.

מעיין בן-נון מתיכון שז"ר בבת-ים, שמתפקדת בתפקיד המשנה ליו"ר מגה-בית, אמרה לאחר הפגישה: "אני שמחה שמעצימים את בני הנוער המתנדבים של בת-ים ונותנים במה גם לצדדים היפים של בני הנוער. אני שמחה שמנכ"ל משרד החינוך התעניין בפעילות שלנו".

מנכ"ל משרד החינוך התרגש מהנערים, וסיים את דבריו במסר לתלמידים: "זה מאוד מרשים ומיוחד ומלמד אותנו כמה בני הנוער יכולים לעשות לקהילה. זו תרומה עצומה לילדים, לקשישים ולכלל האנשים שזקוקים לתיקונים של מחשבים וסמארטפונים ללא תשלום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות