הסולטן איברהים הראשון

למרות גילו המתקדם והמגבלות הפיזיות איברהים טטליסס נתן לקהל הישראלי, שכבש את בריכת הסולטן, את כל כולו, הרעיף עליו אהבה, פיזר נשיקות, התרגש מאוד ובמשך כשעה וחצי ביצע את מיטב להיטיו. המלצה: אל תפספסו את המופע הנוסף שיתקיים היום בערב (רביעי)

פורסם בתאריך: 29.6.22 07:50

כמעט 20 שנה אחרי הופעתו האחרונה בישראל ובאיחור אופנתי של 40 דקות עלה הכוכב הבלתי מעורער של הזמר הטורקי על הבמה. "שלום ישראל, מרחבא", צעק שוב ושוב ואלפי המעריצים שכבשו את בריכת הסולטן שאגו בקולי קולות "איבו, איבו".



ניכר היה שהוא מתרגש. ממרומי גילו (70) וחרף המגבלות הפיזיות (שרד ניסיון התנקשות שהותיר אותו מוגבל) הרעיף איברהים טטליסס למן הדקה הראשונה אהבה על הקהל הישראלי. "אני אוהב אתכם", חזר ואמר שוב ושוב ושלח נשיקות לכל עבר. "אני מאוד מתרגש ובכל הזדמנות אני מספר על הקהל הישראלי שמלווה אותי שנים, שאוהב אותי ומעריך את המוזיקה שלי", אמר וזכה לתשואות.

מדובר במכונת להיטים. בעשרות שנות הקריירה שלו הנפיק להיט אחר להיט, שחלקם הגדול זכה לגרסאות ישראליות בידי איציק קלה, עופר לוי ואחרים. טטליסס, שסיפר לקהל על מוגבלותו הפיזית כתוצאה מהתאונה, כלשונו, ("אני יודע שהתפללתם להחלמתי"), התרגש מהמעמד, אבל זה לא מנע ממנו לתת שואו מפעים, אף שכבר אינו בשיאו.

כמו זמרים צעירים בני דור האינסטגרם הוא דרש לפתוח טלפונים (מי אמר עומר אדם?), להדליק את התאורה ולאפשר לו לצלם את הקהל ("כדי שבטורקיה יכתבו בעיתונים על הקהל המדהים שיש בישראל"). בהמשך דרש ממשה ליאון, ראש עיריית ירושלים, לעלות על הבמה לצילום סלפי עם הקהל. ליאון נענה ברצון ואף העניק לו את סיכת העיר.

במהלך ההופעה התיישב טטליסס לא פעם על הכורסא המפוארת שהוצבה במרכז הבמה. "אני מצטער שאני לא יכול לרקוד כמו פעם, אבל זה הזמן שלכם לרקוד וליהנות", התנצל בפני האלפים.

"אני שם את ישראל כתר על ראשי", אמר לפני שנפרד והוסיף: "תבואו גם מחר (היום). מבטיח להם שתהיה עוד הופעה גדולה כי זה מגיע לכם".

המלצה: אם עדיין לא רכשתם כרטיסים, אל תפספסו את תופעת הטבע הזו.

מהיום הוא לא רק "איבו", אלא הסולטן איברהים הראשון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות