מתחיל מהתחלה

אחרי שכתב ויצר מוזיקה לאומנים אחרים, צחי לוי משיק סינגל ראשון בדרך לאלבום ומקווה לכבוש את הבמות ואת לב הקהל.

פורסם בתאריך: 19.5.22 08:16

הזמר והיוצר  הצעיר והמבטיח צחי לוי עובד כבר המון שנים בתעשיית המוזיקה ואחראי מאחורי הקלעים על שירים ולחנים של אומנים רבים אחרים.אמש  הוא השיק לראשונה סינגל משלו, בלדת פופ אינטליגנטית ועמוקה למילים של אושר ביטון וחגי חיים, מדובר בסינגל פופ תיכוני שמבטיח להשתלב בלב המיינסטרים.



הסינגל החדש מתאר את הצורך באהבה לצד חיי בילויים ונהנתנות בתרבות האינסטנט הבולטת בשנים האחרונות ברשתות החברתיות. לוי עצמו מעיד שהוא לא איש של רשתות חברתיות והקים רק לאחרונה עמודים בפייסבוק ובאינסטגרם. פשוט כי כבר אין ברירה.

הסינגל הוא סנונית ראשונה מתוך אלבום שעתיד להשתחרר בחורף הקרוב ובו מגוון מוזיקלי רחב המציג בלדות מרגשות לצד להיטים ים תיכוניים מקפיצים שעתידים להתחרות על ליבם של הקהל הישראלי בקיץ הקרוב.  האלבום אוסף בתוכו מגוון כותבים ומלחינים במגוון סגנונות, אותם הכיר צחי לאורך השנים בתעשיית המוזיקה, ויחד הם מקווים לפרוץ עם אלבום שיצטרך לעבוד קשה בכדי לנצנץ מעל הלהיטים הרבים הצפויים להגיע בקיץ מאומנים כמו אייל גולן, עומר אדם, עדן חסון ולכבוש את לב הקהל הישראלי.

הסינגל "שוב הכל מתחיל מההתחלה"  מבקר בצורה אינטליגנטית ונעימה את תרבות האינסטנט המאפיינת את השנים האחרונות.  כאשר הוא מדבר על כך שמאחורי כל תמונה בסטורי ובילוי במועדון, בסופו של יום אנחנו רק מחפשים אהבה.  זהו שיר ראשון מאלבום שצפוי להשתחרר במלואו בתחילת השנה הבאה וצפוי לספק להיטים.  אנחנו ממתינים.

https://youtu.be/HxjgNVFmz6A

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות