מתחם נינגה

המוות המפתיע הוליד 450 מ"ר של אתגרים בבת ים

אחרי שבן פלד איבד את אביו במהלך טיול משותף בחו"ל, הוא חזר לישראל שבור ומבולבל, עד שהחליט להגשים את החלום

פורסם בתאריך: 19.6.20 09:08

נינג'ה ישראל הגיע לבת ים. אבל לפני שזה קרה, אחד הבעלים ספג שני משברים מטלטלים: הוא איבד את אביו במהלך חופשה בחו"ל ולאחר מכן נאלץ להמתין בחרדה בבית במהלך התפשטות הקורונה.



לפני שבוע פתחו בן פלד ושותפו בן בסו את הסטודיו "ninja all in" על שטח שמשתרע על פני 450 מטרים עם קירות טיפוס ותקרה בגובה של שישה מטרים. "הקורונה תפסה אותנו בדיוק באמצע העבודה", מספר פלד, "רגע אחרי שיצאנו לדרך והתחלנו לעבוד על המקום, התקנו את קירות הטיפוס ובנינו את המקום מהתחלה. אבל אז הגיעה הקורונה ואיתה הופסקה העבודה. היה נראה שהכול יורד לטמיון, אני זוכר שבכל ערב ישבתי לשיחת טלפון עם השותף שלי וניסינו לנחם אחד את השני".

איך בכלל הגעתם לרעיון של המקום הזה?

"ההתמחות שלי היא אימונים פונקציונליים. יש לי גם סטודיו לאימוני כושר פונקציונליים, אבל האמת שזה התחיל בכלל מאשתי. אני כבר שנים מאמן כושר בעיר, וכשהתחילה תוכנית הטלוויזיה של נינג'ה ישראל, אשתי הציעה שאלך לתכנית ואתמודד. התחלתי להתאמן, אבל במהלך האימונים נסעתי עם אבא שלי לחו"ל ושם במהלך החופשה הוא נפטר, חזרתי לארץ שבור מזה, לא מצאתי את עצמי. אבל מתוך השבר הזה, אחרי כמה שבועות, הייתי עם חוזה שכירות למקום חדש ומאתגר. אני במקור מבת ים ככה שהיה לי ברור שזה יהיה רק בעיר שלי וככה היה".

בן פלד מתחם נינגה

 

 

יש מי שיגידו שכל נושא הנינג'ה הוא טרנד חולף

"אני יכול להגיד שגם אני חשבתי שזה אולי טרנד בהתחלה אבל מהר מאוד הבנתי שזה תחום שנמצא ממש בחיתולים פה בישראל, ככל הנראה תחום קירות הטיפוס ייכנס באולימפיאדה הבאה כענף תחרותי, ואנחנו מביאים את הבשורה. הקיר טיפוס הוא קיר מקצועי לגמר, הוא בגובה של  110 מטר וישנם גם קירות טיפוס לילדים במתחם. אני מאמין שכשהתוכנית תחזור לטלוויזיה לעונה נוספת, הביקוש יעלה עוד יותר. הספורט הזה כאן כדי להישאר, ללא ספק. אפשר לראות זאת בכמות המתעניינים לחוגי טיפוס ונינג׳ה אצלנו".

אתם מקבלים תגובות?

"התגובות מטורפות רק משבחים אותנו כל הזמן ואנחנו מקבלים פניות מגורמים שונים כמו עיריית בת ים ליצור פה חוגים וזה תענוג. המתחם מיועד לכל הגילים ולכל מי שרוצה להתנסות בחוויה ועד למקצוענים כמו מתמודדי נינג'ה בתוכנית הטלוויזיה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות