ללא מלתחות סגורות, חיטוי בשירותים ומקלחות חדשות: מה מחכה לכם בחופי בת ים?

במקביל להיערכות לפתיחת עונת הרחצה מחר (רביעי), הספיקו בבת ים לבצע עבודות שיפוץ ושדרוג בחלק מהחופים

פורסם בתאריך: 19.5.20 19:40

מחר נפתחת עונת הרחצה באיחור ובצל הגבלות הקורונה. גם בבת ים נערכו לפתיחת החופים, כחודש לאחר המועד המתוכנן, בעקבות המאבק בהתפשטות הנגיף.

עם פתיחת עונת הרחצה הרשמית יעמדו לרשות המתרחצים בבת ים שמונה חופים מוכרזים, כולל חוף נפרד, "שירת הים" לציבור הדתי. בכל החופים מוצבות תחנות הצלה, מוקדי עזרה ראשונה, מקלחות, תאי שירותים ועמדות לניקוי רגליים. כמו כן, יפעלו בחופים פקחים ושוטרים ושירותי הניקיון תוגברו.

בעירייה מדגישים שכל תאי השירותים בחופים יפתחו, למעט תא שירותים אחד בחוף הסלע, שם מטפלים בימים אלו בבעיה נקודתית. אגף החופים פועל לפתיחת כל תאי השירותים לאורך החופים בהקדם, בהתאם להוראות משרד הבריאות ותו הסגול שבמסגרתו נדרש חיטוי מדי שעה. כמו כן, בעקבות הנחיות משרד הבריאות מקלחות ומלתחות במבנים סגורים לא יפתחו.

שירותי ההצלה יפעלו מדי יום בין השעות 08:15 בבוקר ועד 17:45 אחר הצהריים. בחודשים יולי – אוגוסט יפעלו שירותי ההצלה עד השעה 18:45.



כדי לעמוד בהנחיות משרד הבריאות, משום שאין אפשרות להגביל את מספר המבקרים בחוף, חלה חובה עליהם לשמור על מרחק של שני מטרים בחוף, החובה להקפיד של שמירת מרחק של שני מטרים בין מתרחצים וכמו כן יישמר מרחק בין קבוצות – משפחה או עד שישה אנשים. בנוסף, לא יותר שימוש במלתחות ובמקלחות במבנים סגורים. עם זאת, יותר שימוש במקלחות בחופים עצמם. עוד במסגרת ההגבלות: כיסאות, שולחנות ומיטות שיזוף יוצבו במרחק של שני מטרים, וקיוסקים ומסעדות יפעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות תוך עמידה בכללי התו הסגול כך שניתן יהיה רק להזמין מהם ולא לשבת במקום.

פרט להכנות הנדרשות לעמידה בכללי משרד הבריאות, לפני פתיחת עונת הרחצה חטיבת פיתוח ותשתיות בשיתוף אגף החופים והחברה הכלכלית של העירייה, גיבשו תוכנית לחידוש, שיפוץ ושיקום חלקים נרחבים לאורך חוף הים של העיר.

במסגרת העבודות, בסטלה ביץ' בוצעו הריסה ובנייה מחדש של הירידה לחוף ובוצע שיפוץ של מבנה השירותים. כמו כן, הוצבו מבני שירותים המונגשים לאנשים עם מוגבלויות בחוף תאיו והחוף הנפרד. בחוף הסלע, כחלק מעבודות הבטיחות בחוף נבנה מחדש חלק מהטיילת שכלל בניית דק טיילת חדש שבין שני חוי הסלע. נוסף על כל אלה, הוצבו מתחמי מתקני מקלחות ושטיפת רגלים חדשים בכל החופים.

העבודות נעשו במקביל לליכי תכנון לקראת שיקום שובר הגלים בחוף הסלע, כולל קידוחי דגימת קרקע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות