אתניקס
אתניקס

הערב בבת ים: להקת אתניקס מגיעה ל"מסיבת מרפסות"

הלהקה תגיע עם "ניידת השמחה" שתעבור ברחבי העיר, להופעות בפני התושבים שסגורים בבתים. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 31.3.20 14:19

במסגרת שיתוף פעולה בין עיריית בת ים לרשת מועדוני זאפה ומפעל הפיס, הערב (שלישי) תופיע בעיר להקת אתניקס מתוך "ניידת השמחה" שתעבור במספר מוקדים ברחבי העיר.

על פי התכנון, המסלול של הניידת יתחיל בשעה 19:00 במרכז העיר, ומשם תמשיך לאחד הרחובות בשכונת עמידר, ותסיים את המסלול ברמת הנשיא. יודגש כי המסלול נתון לשינויים בהתאם לאישור המשטרה וכוחות הביטחון.



ראש העירייה, צביקה ברוט, אמר כי "מדובר בצעד נוסף של העיריה שנועד להקל מעט על התושבים, והודה לבעלי רשת מועדוני 'זאפה' ומפעל הפיס על היענותם ועל הירתמותם למען רווחתם של תושבי העיר, המצויים בביתם לנוכח התפשטות נגיף הקורונה והקריאה לתושבים להישאר בבית".

כפי שדיווחנו כאן ב"השקמה בת ים" בשבוע שעבר, עיריית בת ים יזמה מספר מסיבות מרפסות על ידי הפעלת ניידות שמחה, אחת של מרכז הצעירים בשיתוף מאיר אלפי וההרכב של מלאבי ג'אם שהסתובבה ברכבי העיר בהובלת ברוט והמשנה לראש העיר ירון לוי, ומשאית נוספת בשיתוף החברה לתרבות פנאי וספורט ביוזמת סגן ראש העירייה, אורי בוסקילה.

זאת, במטרה המיזמים היא להרים את המורל בקרב התושבים השוהים בביתם והיוצאים למרפסות. לאור ההצלחה, הורה ראש העירייה צביקה ברוט לגורמי המקצוע העיריה להיערך להמשך מבצע מסיבת המרפסות בעיר והפעלת ניידות שמחה נוספות בהמשך בשכונות בעיר תוך הקפדה על כך שלא תהיה התקהלות.

"חשוב לציין, כי הציבור מתבקש להישאר בבתים וליהנות מהמוזיקה דרך המרפסות והחלונות, וכי חל איסור לרדת ולתעד את הניידת".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות