מנהל מחלקת הביטחון בעירייה הוא בעצם סופר ילדים

שלומי חזוני,סא"ל במיל', יעביר לילדי העיר שעת סיפור, עם הספר שכתב: "החבר׳ה במילואים וגם בעירייה מאוד הופתעו"

פורסם בתאריך: 21.2.20 08:23

במסגרת פעילות לילדים שתתקיים ביום רביעי בשבוע הבא, 26 בפברואר, בבניין עיריית בת ים, יזכו ילדי העיר ל"שעת סיפור" מפיו של מנהל מחלקת הביטחון בעיריית בת ים, שלומי חזוני, שבשעות הפנאי שלו הוא גם סופר ילדים. "השכנות שלי כל הזמן אומרות לי שאני צריך לפתוח גן", הוא אומר.



חזוני, בן 48, סא"לכ במיל' המשמש כמנהל מחלקת הביטחון בעיריית בת ים, הוא גם אב לארבעה ילדים. וחוץ מדאגה לביטחונם של תושבי בת ים, הוא כותב לילדיו (ולמגירה) סיפורים ושירים. בפעילות שתתקיים בבניין העירייה חזוני יקריא לילדים את ספרו "השדון גרבון", שעוסק באחת התעלומות המציקות ביותר בחיי היום יום – הגרביים שנותרות בודדות במגירה.

שלומי, מתי התחלת לכתוב?

"תמיד הייתי כותב לילדים, לחברים ולמשפחה. זה הסיפור היחיד שגם ניסיתי לחלוק עם העולם. פניתי לסטימצקי והם החליטו להוציא אותו לאור".

מה השראה לסיפור?

"הסיפור נכתב לפני מספר שנים לארבעת ילדיי והוא עוסק בשאלה המעניינת – למה תמיד נשארים במגירה גרביים בודדים? מי מעלים להם את בני הזוג ומה אפשר לייצר מכל הגרביים הללו. זה קרה אחרי שיום אחד כשארגנתי את הילדים לבית הספר לא הצלחנו למצוא זוג גרביים תואמים ואיחרנו למסגרות. זה הצחיק אותי כשחשבתי על זה ואז כתבתי את הסיפור. כשהקראתי אותו בכיתה של הילד שלי הילדים התעניינו ושאלו שאלות, ואז הבנתי שזאת תופעה שמדברת לכולם".

אנשים בטח מופתעים לגלות שהקב"ט גם כותב ספרי ילדים.

"זה באמת הפוך מהעבודה שלי בעירייה, אבל זה צד שיש בי. אני מאמין שיש לי גישה לילדים. אני יכול לנהל שיחה רצינית עם ילד כאילו הוא אדם מבוגר. השכנות שלי כל הזמן אומרות לי שאני צריך לפתוח גן".

ואילו תגובות קיבלת מהסביבה שלך לאחר פרסום הספר?

"החבר׳ה במילואים מאוד הופתעו, וגם בעירייה. כל האנשים בסביבה שלי שלא הכירו אותי לעומק הופתעו, אבל כולם מאוד מפרגנים".

 

את חושב שתצליח להתפרנס מכתיבת ספרים?

"אם אתה לא מאיר שלו – אז לא. זה לא פשוט להצליח בתחום הזה, יש המון ספרי ילדים בשוק ולא תמיד יודעים מה יעבוד. לא כל מה שהצחיק את הילד שלי יצחיק אחרים".



מלבד שעת הסיפור, יתקיימו ביום רביעי פעילויות נוספות בבניין העירייה, וביניהן סדנאות יצירה וההצגה "לוֹלִי וְאוֹלִי" – מופע ילדים חינוכי ומוזיקלי שיטיס את הילדים להרפתקה בחלל, שם יפגשו הילדים כוכבים.

הפעילויות והקראת הסיפור יתקיימו בשעה 17:00 בבניין העירייה שברחוב נורדאו 17. הכניסה חופשית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות