עופר ומאור צילום אילן בשור
עופר ומאור צילום אילן בשור

מהילדות בבת ים ללב הילדים: עופר בן שבת ומאור הרוש לא מפסיקים לצחוק

שני חברי הילדות מבת ים שמסתמנים ככוכבי הילדים החדשים נערכים למופע חנוכה, ולא מזניחים את הרשת: "הילדים היום צופים בנו בממוצע של שבע מיליון דקות בחודש בערוץ היוטיוב שלנו"

פורסם בתאריך: 7.12.19 14:07

עופר בן שבת ומאור הרוש מסתמנים ככוכבי הילדים הבולטים בישראל, עברו יחד דרך לא קצרה מהילדות בבת ים ועד לב הילדים.

השניים, שגדלו ביחד בבת ים, הפכו עם השנים לצמד על הבמה במופע מצליח משלהם, וכעת הם עולים בהפקת חנוכה בשם "אינג'וי" ביחד עם סמולקין וליזה, צמד כוכבי רשת.

אנחנו חברים הכי טובים מהילדות ותמיד ראינו איך הצחוק עוזר לנו להתמודד עם כל דבר שקורה", מספר בן שבת, "השבוע, למשל, הופענו בבת מצווה ורגע לפני הכניסה נתקעתי במעלית שמובילה לאולם. מאור נכנס לבמה לבד ולא הבין מה קרה. הוא היה צריך לעמוד ולהעביר את הזמן עד שחילצו אותי. במקום להתבאס מזה רק צחקנו והכנסנו בדיחות בהופעה על זה. הכל הפך לחוויה".



"אמרו לנו שאסור לספר כלום על המופע כדי שתהיה לקהל הפתעה, אז לא נוכל לספר שהולך להיות מופע היסטרי שמשלב שירים, קטעי סטנדאפ ואתגרים בשיתוף הקהל", מספר הרוש, "סוד זה סוד. לא תוציאו מאיתנו עוד פרטים, כמו למשל שכמה דמויות שלנו באות לבקר במופע: גם יואבי והאמא הנדחפת וגם ג'וי ונופר, ועוד המון אחרים".

בן שבת: "במקביל אנחנו עובדים על סדרה חדשה בערוץ היוטיוב שלנו, שנקראת 'הישרדות ילדים'. הפרק הראשון עלה השבוע ואהבו אותו מאוד. חוץ מזה הולכות לעלות בקרוב 2 סדרות שלנו בטלוויזיה, אבל אסור לנו לספר את זה, אז לא נגיד".

בשנים האחרונות עבדתם הרבה מול ילדים

הרוש: "הפעם הראשונה שהופענו מול ילדים הייתה בתוכנית 'הצחוקייה' בערוץ ניקלודיאון, ומאז התאהבנו מאוד בשכבת הגיל הזו. הם מחזירים אהבה מטורפת. הילדים היום צופים בנו בממוצע של שבע מיליון דקות בחודש בערוץ היוטיוב שלנו ולא מפסיקים לפרגן לנו בתגובות. להופיע מולם זו חוויה אדירה ואין כמו הסאונד של הצחוק המתגלגל שלהם. המיוחד בחומרים שלנו שהם מצחיקים גם ילדים וגם מבוגרים. כשאנחנו שומעים ילדים והורים צוחקים ביחד מאותו קטע שלנו, אנחנו מבינים שהצלחנו".

איך באמת יוצרים מערכון שמצליח להצחיק את כולם? 

בן שבת: "הרעיונות מגיעים מסיטואציות שקורות לנו ביום יום. המון פעמים אנחנו נתקלים במצבים שיכלו לעצבן או להרגיז מישהו אחר שהיה נתקל בהם, ובמקום זה אנחנו פשוט צוחקים וכותבים מזה מערכון. למדנו להסתכל על החיים מהזווית המצחיקה שלהם".

מה מיוחד בשיתוף הפעולה עם ליזה וסמולקין?

בן שבת: "ליזה וסמולקין ממש מקסימים. הם כריזמטיים ומוכשרים וממש כיף לנו לעבוד איתם. הייתה לנו כימיה מהיום הראשון שנפגשנו. הם מביאים למופע את כל הטרנד של האתגרים והוולוגים ואנחנו נותנים על זה את הפן הקומי. אנחנו ממש נהנים, יש מלא צחוקים, השבוע צילמנו ביחד סרטון ולא הפסקנו לצחוק במשך שעות. אני חושב שזה מעיד על הכל".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות