חנוכייה מכירה פומבית
חנוכייה מכירה פומבית

בכמה נרכשה החנוכייה שתרם צביקה ברוט למכירה פומבית?

יותר מ-70 אלף שקל נתרמו לעמותת "מחייכים אל החיים" בערב ההתרמה שנערך בבת ים | צפו:

פורסם בתאריך: 20.11.19 16:36

ביום ראשון ערכה עמותת "מחייכים אל החיים" ערב התרמה למען ילדי החינוך המיוחד ומשפחותיהם, עם מיטב הסטנדאפיסטים המובילים בארץ, שהופיעו בהתנדבות מלאה, בהם קובי מימון ובן בן ברוך ועוד, ובנוסף גם מכירה פומבית בהנחיית סגן ראש העיר אורי בוסקילה, שבה נתרמו 53 אלף שקלים, בנוסף ל-20 אלף שקל ממכירת הכרטיסים.



אחד הפריטים המובילים במכירה הפומבית הייתה חנוכייה שתרם ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, שזכתה להימכר בסכום הגבוה ביותר של 15 אלף שקלים. בהמשך הציג בוסקילה גם מזוזה מיוחדת, שעליה ברך הרב הראשי של ירושלים והראשון לציון הרב שלמה עמר. בין שני אורחים בקהל התפתח מאבק עיקש על המזוזה שנמכרה לבסוף להצעה הגבוהה ביותר במחיר של 10 אלף שקלים.

"יש עוד עם כזה בעולם, שנאבק כדי לעשות חסד?" תהה בוסיקלה, אך זו לא הייתה ההפתעה היחידה. מיד לאחר שזכה במזוזה, הכריז הקונה כי הוא תורם את 10,000 השקלים לעמותה ומוותר על החנוכיה כדי להחזירה שוב למכירה הפומבית. וכך שוב עלתה המזוזה למכירה נוספת, ונמכרה שוב תמורת 8,000 שקל נוספים.

עוד נמכרו ציור של אמא לילדה בחינוך המיוחד בסכום של 12 אלף שקלים, כוס יין לקידוש עשויה כסף טהור, שגם עליה ברך הרב הראשי של ירושלים, בסכום של 7,000 שקל, וציור קטן של ילדה מהחינוך המיוחד בבת ים תמורת 2,000 שקל.

מכירה פומבית

בוסקילה התגלה כמנחה מכירה פומבית מוצלח ומוכשר והצליח לעודד את הקהל להוציא כסף מכיסו ולתרום סכומים נכבדים. "מדובר בערב יוצא דופן, שכולו עשיית חסדים. כולי תקווה שתמיד נצליח לעזור ולתת, ואני מודה לקהל המדהים שהיה כאן הערב, ונרתם פעמיים: פעם אחת כשרכש את הכרטיסים, ובפעם השנייה שתרם אלפי שקלים לילדי החינוך המיוחד בעיר", אמר בוסקילה בסיום הערב.

את הערב ארגנו יו"ר עמותת מחייכים אל החיים טל אסייג וסגן ראש העירייה יהודה הרוש, שגם הגה את רעיון המכירה הפומבית.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות