שמעון חאבא
שמעון חאבא

"אלוהים נגע בבת ים": מה קרה כשמדריך פיפי הגיע לעיר I צפו:

הדבר הכי מרענן ומצחיק ברשת הגיע גם לכאן. אז מה אתם באמת יודעים על בת ים? כדאי שתצפו

פורסם בתאריך: 22.11.19 08:29

יש להניח שגם אתם נתקלתם במדריך פיפי של שמעון חאבא שתר את הארץ, ומציג את המקומות המוכרים באופן אחר, מצחיק במיוחד, והפך לדבר היותר מרענן ברשת.

וכמו כל עיר שמכבדת את עצמה, זכתה גם בת ים לביקור מצולם ומשעשע של המדריך. לפני כחודש הוא הגיע לעיר והצליח בדרכו, מלאת ההומור, לספק כמה הערות ותובנות על המקום שבו אנחנו חיים.



חאבא, שחקן וזמר, בוגר הסטודיו למשחק של יורם לווינשטיין, בן 32 מתל אביב, ביקר בבת ים כחלק מסדרת הסרטונים של מדריך פיפי, שבמסגרתם הוא מבקר בכל פעם בעיר אחרת ומצליח לספק נקודת מבט ביקורתית ומשעשעת של מי שמתבונן מהצד.

לפני שהפך למדריך הרענן של הרשת, נזכיר שחאבא לקח חלק בתוכנית המתיחות "אמבוש" עם עופר שכטר, שיחק בתיאטרון הבימה במחזמר עלובי החיים, אוויטה וסלאח שבתי, בו חלק תפקיד משותף עם הראל מויאל.

אז מה אתם יודעים על בת ים? צפו:

חאבא שמשחק בהצגה 'הלב סיפורו של מרקו' בתיאטרון אורנה פורת ובמדיטק בחולון, מספר מאיפה נולדה סדרת הרשת: "לפני ארבעה חודשים טסתי להודו, שם הכל התחיל. אני בן אדם מאוד חברותי וקשה לי להיות לבד, במיוחד בחו"ל. להודו טסתי עם טלפון תקול והאופציה היחידה לשיחות בו הייתה רק עם אוזניה. ככה התחלתי להעלות מהודו סרטונים מצחיקים לרשת ומהר מאוד אנשים התחילו לעקוב".

"הייתי מקבל הודעות לפרטי מאנשים זרים שמחכים לסרטונים. כשחזרתי לארץ החלטתי לעשות סרטונים מצחיקים מכל רחבי הארץ, וככה הגעתי לבת ים. אני עושה מחקר רציני לפני כל עיר שאני מגיע אליה. אני קורא הרבה ומקבל המלצות אותנטיות ממקומיים".

אתה מגלם דמות בסרטונים שלך?

"זאת לא דמות, זה הכי אני, אבל בהקצנה. אני הכי חיובי והכי קומי, וזה גם מה שמציל אותי. אני אוהב לשמח אנשים ולהעלות להם חיוך על הפנים, זה עושה לי טוב".

איך תסכם את הקהל הבת ימי?

"האנשים פה חמים ומדהימים. אני כמובן מדבר עם אנשים שרוצים לשתף ושיש להם שמחת חיים אמיתית, והיו לא מעט כאלה".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות