בשורה לשחקני המטקות: שעת משחק נוספת על החוף ואזור מופרד לשחקנים

"בכל פעם נאלצנו להפסיק, ולהתחיל ללכת מחוף קלדרון לגבול יפו-בת ים כדי להמשיך ולשחק", אומר דוד כהן, שחקן ותיק בן 74

פורסם בתאריך: 6.10.19 17:52

מדי בוקר מגיעים חובבי המטקות לחופי בת ים, אלא שהם נאלצים לנדוד החל מהשעה 8:00 בבוקר לחופי יפו כדי להמשיך לשחק. זאת, בשל חוק העזר "משחקי כדור", שלא שונה על אף הפניות והתלונות הרבות מצד שחקני המטקות.



אלא שהיום (ראשון) המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק החופים, ירון לוי, הודיע כי הוחלט לאפשר לשחקני המטקות לשחק שעה נוספת בחופי הים וכי בעונת הרחצה הבאה יוקם אזור המיועד למשחקי מטקות בבת ים, על מנת לא להפריע למתרחצים.

עבור לא מעט בת ימים מדובר בבשורה של ממש. רבים מהם חובבי המשחק הפופולרי, ורק באחרונה פורסם ב"השקמה בת ים" כי נציג מבת ים, מוריס צדיק, ייצג את ישראל באליפות העולם באתונה.

"זו הקלה עצומה, כי בכל בוקר היינו צריכים כל הזמן להסתכל על השעה שחס וחלילה אנחנו לא חורגים משעה 08:00 בבוקר", דוד כהן בן ה-74, משחקני המטקות הוותיקים בבת ים. "בכל פעם נאלצנו להפסיק, ולהתחיל ללכת מחוף קלדרון לגבול יפו- בת ים כדי להמשיך ולשחק שם, זה מעייף מאוד. בכל חוף בישראל יש לנו מקום לשחקני המטקות, רק בבת ים זה לא קיים וחבל".

"התלוננו שנים רבות על כך וסוף סוף מישהו הקשיב לנו", הוא ממשיך, "ירון לוי הבטיח לנו שהחל מעונת הרחצה הבאה יהיה לנו גם אזור ייעודי למשחקי המטקות בחוף, כי אנחנו משחקים גם בחורף. מדובר על עשרות אנשים שנהנים משמשחק ואני שמח שמהיום נוכל לשחק הרבה יותר בכיף ובהנאה ובלי חששות".

"אנחנו מודעים לכך שמשחק המטקות מפריע למתרחצים, אבל בשעות האלה הים ריק. העירייה בעבר דאגה רק למתרחצים, ואותנו הרחיקו לצאת מהעיר בת ים ולשחק שם כאילו אנחנו לא חלק מהעיר והשינוי הוא מבורך ואנחנו מודים לירון לוי ולכל מי שהיה לו יד בדבר".

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק החופים בעירייה, ירון לוי, סיכם: "יש כמות מאוד גדולה של שחקני מטקות בעיר שמשחקים בשעות המוקדמות של הבוקר, אך לאחר השעה 08:00 בבוקר יש חוק עזר שמונע מהם להמשיך, למרות שהחוף ריק דבר שהוא אבסורד. הגעתי לחוף לפני מספר ימים ואמרתי להם שאני מטפל בנושא. אני שמח שהצלחנו בכך ומהיום הם יוכלו להמשיך לשחק, ללא שום חשש שמא יעברו על החוק".

עוד הוסיף לוי כי "החל מעונת הרחצה הבאה יוקם אזור ייעודי למשחקי המטקות בחופי בת ים לרווחת שחקני המטקות מבלי שיפריעו לקהל הרחב. כמו כן, נקדם את ענף המטקות בעיר כי יש לנו שחקנים מוכשרים כאן שהם מוותיקי העיר, והם חשובים לנו מאוד".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חנה מור יוסף

    אם כבר יהיה מקום לשחק מטקות . אז אולי יהיה גם חוג לאוהבי המטרות שרוצים להתמקצע .

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות