פרוייקט ההתנדבות בביה"ס חשמונאים
פרוייקט ההתנדבות בביה"ס חשמונאים

מחמם את הלב: תלמידי חטיבה מתנדבים כל שבוע בפרוייקט חלוקת מזון לנזקקים

וועד ההורים והנהלת חטיבת חשמונאים יצרו שיתוף פעולה עם עמותות במסגרתו הם מספקים מוצרי מזון לקשישים ואמהות חד הוריות בבת ים

פורסם בתאריך: 19.9.19 17:00

תלמידים בחטיבת הביניים של בית הספר "חשמונאים" והוריהם לוקחים חלק בפרוייקט התנדבות בשיתוף העמותות "אוהבים" ו"לתת". במסגרת ההתנדבות בכל שבוע כיתה אחרת לוקחת חלק בהכנת וחלוקת מצרכי מזון לנזקקים בהם קשישים, ניצולי שואה ואמהות חד הוריות בבת ים.



יו"ר ועד ההורים בחטיבה, חני ריימונד, אמרה כי הפרויקט בשיתוף מנהלת חטיבת חשמונאים, רונית בן שלום, הינו יוזמה משותפת, "בכל יום רביעי כיתה אחת מבית הספר נרתמת עבור האחר. לאחר שעות הלימודים משעה 15:00 עד 17:00 כיתה מלאה בתלמידים נרגשים ואוהבים, בליווי מחנכת הכיתה, מגיעים למבנה של עמותת "ברכת הכהן" של של הרב לאון ברחוב חלמית בבת ים ועוזרים באריזת חבילות מזון לנזקקי העיר בת ים". 

פרוייקט ההתנדבות בביה"ס חשמונאים

"בנינו תוכנית עזרה לזולת המורכבת ממספר שלבים", הסבירה ריימונד. "בשלב הראשון הילדים מגיעים לבית התמחוי לעזור ולארוז ערכות מזון לנזקקים. בשלב השני פעם אחת בחודש, גם ההורים יגיעו עם ילדיהם לבית התמחוי, יקבלו את חבילות המזון ויחלקו אותם לפי הרשימות עם רכבם ועל חשבונם הפרטי. בשלב השלישי בכל שלושה חודשים, תלמידי בית הספר יביאו תרומה של מזון כדי שגם המשפחות בבית הספר, יוכלו לתרום ולהיות חלק ממעגל הנתינה הגדול שאנחנו מובילים בחטיבת בית הספר", הוסיפה ריימונד. 

"אנחנו מעניקים לילדים שלנו את ערך הנתינה. יש לנו שיתוף פעולה מלא מצד צוות ההנהלה ומערכת החינוך בבית הספר של המנהלת רונית בן שלום, וההורים. הפרויקט מקנה לילדים ערכים חשובים, אהבת חינם, עזרה לזולת, דאגה למשפחות הנזקקות בעיר וכך מחנכים את ילדי העיר בת ים", סיכמה ריימונד. 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות