חתול אקזוטי. צילום: אולג לנקו
חתול אקזוטי. צילום: אולג לנקו

חתול אקזוטי, ספינקס וסומלי: חתולים נדירים ישתתפו בתחרות יוקרתית בבת ים

החתול הנחשק ביותר יזכה בתואר: "החתול היפה ביותר" | כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 3.9.19 18:12

חתול בגודל כלב גדול, חתולה מתולתלת וחתול הדומה לשועל יעשו את דרכם לתערוכה מיוחדת שתתקיים בבת ים, בכדי לזכות בתואר "החתול היפה ביותר".



חתול אקזוטי

 

מדובר בתערוכת חתולים גזעיים מיוחדת במינה, המיועדת לכל המשפחה. התערוכה תתקיים במלון לאונרדו בת ים ביום שבת ה-14 לספטמבר, החל משעה עשר בבוקר ועד השעה שש אחר הצהריים. כרטיס כניסה יעלה 45 שקל וילדים עד גיל שלוש יורשו להיכנס ללא עלות נוספת.

אל התחרות יגיעו עשרות חתולים נדירים וייחודים מכל רחבי הארץ והעולם בכדי להתחרות על התואר הנחשק. החתולים הנדירים יגיעו מארצות הברית, רוסיה, והולנד ואיתם גם שופטים בינלאומיים אשר יעשו את דרכם ארצה.

חתול ספינקס. צילום: אולג לנקו

 

בתערוכה כאמור ישתתפו חתולים נדירים מרחבי העולם, וביניהם:

חתול מיי-קון:  זהו גזע של חתול בית הנחשב לגדול ביותר מבין גזעי החתולים המבויתים. חתול זה בדרך כלל מגיע לגודל של כלב בינוני-גדול, ולכן רבים מטיילים איתו כאשר הוא קשור לרצועה.

חתול סומלי: החתול מאופיין בעיקר במראה ה"שועלי" שלו, זאת בזכות הפרווה הארוכה, האוזניים הארוכות והזקורות והעיניים המלוכסנות. אפילו זנבו זנב השעיר מזכיר את זנבם של השועלים.

חתול סלקירק: המכונה גם "החתול בבגדי הכבשה" הוא גזע חדש ונדיר של חתולים, הידוע בזכות פרוותו המתולתלת ומראהו הפרוע והלא שגרתי, הוא אינו מצוי בישראל ומגיע במיוחד עבור התערוכה.

חתול אקזוטי: זהו חתול בעל מראה בובתי בשל עיניו הגדולות והעגולות. צבע עיניו בהיר ומשקף את צבע הפרווה. האוזניים הן קטנות ומעט נוטות קדימה עם קצוות מעוגלים. הן ממוקמות מעט מטה מכפי שמצוי לרוב אצל החתולים. כמו כן, לחתולים אלו יש אף קצר ורחב עם לחיים מלאות.

חתול הספינקס: סימן ההיכר הבולט ביותר שלו הוא היעדר הפרווה. לספינקס זנב דק וארוך, ראש בגודל בינוני אוזניים גדולות ועיניים מלוכסנות. עורו רך מאוד והוא בעל מראה מקומט. עקב המחסור בפרווה הוא רגיש מאוד לשינויי טמפרטורה ולכן זקוק לטיפוח אינטנסיבי.

חתול אקזוטי. צילום: אולג לנקו

בין הגזעים המיוחדים יגיעו גם ביקולור, סיאמי, קליקו וואן, מאו מצרי, חתול בורמזי, חתול בריטי וסקוטיש פוג, פרסי, בומביי ועוד.

מפיקת האירוע עדן אוסטרובסקי עונה לקהילת מתנגדי תחרויות היופי לבעלי החיים ואומרת: "חתול זה כמו ילד, אם הוא בא לגן יום אחד בשנה הוא יהיה בלחץ, אבל אם הוא יגיע כל יום הוא ייהנה. החתול מביט על חתולים אחרים ומתעניין בהם".

צילום: אולג לנקו

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דונטלו המיינקון הכי יפה בארץ! (תמונה אחרונה)

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות