קהילת בנות הים

"אנחנו חיים בפנטזיה": קהילת בנות הים עורכת מפגש בחוף הסלע

הקהילה מונה יותר מאלף בני אדם, "לא פעם אנשים זורקים הערות פוגעניות, שזה ילדותי ושנצא מהסרט שלנו", אמרה חברת הקהילה

פורסם בתאריך: 13.8.19 15:39

מפגש קהילת בנות הים יתקיים בשבת הבאה, ה-24 באוגוסט 2019, בחוף הסלע בבת ים. הקהילה בה יותר מאלף חברים בישראל בלבד נוצרה על ידי שיר קצנל ומישל קורצקי, שהחליטו להפוך את החלום למציאות. השתיים הצליחו להגשים לאנשים רבים את החלום להפוך לבני ובנות ים, וכעת הן מנהלות קהילה מגובשת שעורכת מפגשים ברחבי הארץ.



חברת קהילת בני ובנות הים, חן הודיה סוויסה בת ה-33 מבת ים, אמרה כי "אנחנו חיים בפנטזיה בה כל אחד יכול להיות מה שהוא יבחר. הקהילה מונה היום אלף בני אדם והיא הולכת וגדלה. אנחנו מקיימים מפגשים לאורך כל השנה, גם בחורף בבריכות מחוממות". סוויסה הוסיפה כי "למי שחשב שמדובר בגימיק משעשע בלבד, אשמח לספר כי הוא טועה. שחיה עם סנפיר בת ים (Mermaiding, מ"ב) נחשבת לספורט לכל דבר".

 השנה, לראשונה תתקיים תחרות אליפות העולם בגואנג'ואו שבסין. התחרות תתקיים בתוך אקווריום ענק בעומק של 12 מטר כך שהשופטים והקהל יוכלו לראות את המתחרים מתחת למים. השחיינים יבחנו על רצף גלגולים אחוריים וקדמיים, בורג במים ושחייה הפוכה. את כל אלה יבחנו השופטים לצד טכניקות צלילה חופשית ועמידה בתוך המים כשלגופם של השחיינים סנפיר סיליקון שמשקלו שבעה קילוגרמים.

לדבריה, "עם הסנפירים ניתן לשחות מהר יותר, זה ממש לשחות כמו דולפין. אני גם אוהבת את זה שאני יכולה להיות מיוחדת ושונה". סוויסה הוסיפה כי "רוב האנשים מסתכלים עלינו עם עיניים נוצצות כי זה משהו שיצא מסרט. הם מבקשים להצטלם ולגעת בסנפירים". 

 אולם יש גם תגובות שליליות, מהן סוויסה מנסה להתעלם, "לא פעם אנשים זורקים הערות פוגעניות, שזה ילדותי ושנצא מהסרט שלנו. אני אישית מתעלמת מההערות האלה". היא סיכמה, "כולנו מאוד מחוברים לים. יש בו שקט וקסם שגורם לנו לשכוח לרגע מהמלחמות והוויכוחים שמעל פני הים, ופשוט להנות".

מפגש קהילת בנות הים ייערך ביום שבת, 24 באוגוסט, בשעה 11:00 בחוף הסלע בבת ים, הכניסה חופשית.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות