אילוסטרציה (צילום: Kapustin Igor shutterstock)

"שנה וחצי לא היה לנו מעדן במקרר": חד הורית לחמישה ילדים מבקשת עזרה

אמא מבת ים עובדת במשרה מלאה ועדיין לא מצליחה לסיים את החודש, "הקטנים כל הזמן שומעים ממני בסופר רק את המילה - לא"

פורסם בתאריך: 13.8.19 11:57

אמא חד הורית לחמישה ילדים, תושבת בת ים, מתמודדת עם הישרדות יום יומית בכדי לכלכל את ילדיה. האמא אינה מקבלת מזונות מבעלה לשעבר והקצבה אותה היא מקבלת מביטוח לאומי אינה מספיקה, זאת למרות שהיא עובדת כסייעת במשרה מלאה. מצבה הכלכלי קשה, וכעת היא נאלצת לבקש עזרה, "אני זקוקה למוצרי מקרר. מוצרי חלב, בשרים, דברים שקשה לי לקנות כי הם יקרים".



"כבר שנה וחצי לא היה לנו מעדן בבית, וזה כואב לי. שני מתבגרים בבית אבל יש גם את הקטנים שכל הזמן בסופר שומעים ממני רק את המילה לא", אמרה האמא לחמישה בכאב. "אני עובדת ומקבלת משכורת, אבל לא מצליחה לסגור את החודש. כל הילדים קטנים, בגילאי בית ספר ולצד השכירות החודשית, יש עוד הרבה הוצאות. המצב בבית מאוד קשה", הוסיפה.

האמא פנתה בהודעה פרטית לקבוצה בשם "משמחים ילדים רעבים" ושם פורסם פוסט אנונימי עם בקשה לעזרה. לסיפורה של האם החד הורית יש גם חדשות טובות,"אנשים טובים פנו אליי ועזרו לי עם ציוד לשנת הלימודים הקרבה. תיקים, מחברות וכלי כתיבה. זה לא מובן מאליו. כרגע אין לי צורך בציוד ללימודים יותר".

לדבריה, "למשפחות חד הוריות מרובות ילדים קשה לשרוד כלכלית, לכן סירבתי בנימוס לציוד הלימודי הנוסף וביקשתי לתרום למשפחה אחרת – אני יודעת איך זה מרגיש שהילד צריך מחברת חדשה ואין כסף לקנות לו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות