משאל זוגות צעירים (Shutterstock)
משאל זוגות צעירים (Shutterstock)

"תשעה באב שהוא זמן של אהבת חינם": שירות שידוכים חדש הוקם בתזמון מעניין

עו"ד לעייני משפחה יוצרת מאגר של פנויים-פנויות חינמי לרגל תשעה באב

פורסם בתאריך: 11.8.19 16:29

העיתונאית והסופרת אמילי עמרוסי פתחה היום (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלה הרשמה לשירותי שידוכים. בחירת התאריך הייחודית, צום תשעה באב, הגיעה מתוך מחשבה כי קיים איסור לעסוק בדברי חול, פעולות אותם אנו עושים בימי חול כמו עבודה.

 היוזמה של עמרוסי מבקשת מהציבור להקדיש שעה אחת במהלך הצום כדי לערוך רשימה של כל האנשים הפנויים שהם מכירים, לברר איתם שהם אכן מעוניינים, להכניס אותם לרשימת השידוכים הפוטנציאלים.



תושבת בת ים ופעילה חברתית, עו"ד ענבל פלאח יעקב, המתמחה בענייני משפחה ונזיקין, החליטה לשתף את מיזם השידוכים של עמרוסי בדף הפייסבוק שלה והופתעה לגלות כי הוא צובר תאוצה. "זה מיזם מעניין, ומתאים לתשעה באב שהוא זמן של אהבת חינם" כך אמרה פלאח-יעקב "העלתי את המיזם בפייסבוק והתחילו לפנות אליי הרבה אנשים. בהתחלה פנו אנשים שאני מכירה, ולאחר כן אנשים שאני לא מכירה אמרו כי שמעו על היוזמה וישמחו אם אכניס אותם לרשימת השידוכים".

 

במידה ואתם מעוניינים להיכנס לרשימת הפנויים והפנויות של פלאח-יעקב ולנסות למצוא שידוך תפנו אליה במייל,  "מי שמעוניין להיכנס לרשימה יכול לשלוח אליי הודעה בה מצויין שם, גיל, תעסוקה, השכלה, ומה בערך הוא מחפש". "כבר יצרתי מאגר מהרשימות והתחלתי לשדך" סיכמה בחיוך.

ניתן לפנות לענבל פלאח יעקב בכתובת המייל  או בהודעה לדף הפייסבוק שלה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות