מגדל השנהב הדמיה (צילום: יח"צ)

משרדים, דירות מגורים ומרכז מסחרי: מגדל בן 22 קומות ייבנה באזור התעשייה

מגדל השנהב ייבנה על שטח של כ-1.7 דונם, על המגרש המיועד כרגע פועל סופרמרקט

פורסם בתאריך: 11.8.19 14:55

מגדל בן 22 קומות ייבנה ברחוב החרושת שבאזור התעשייה בבת ים, מגדל השנהב יוקם על מגרש ששטחו 1.7 דונם וכיום ניצב עליו סופרמרקט. הפרוייקט יכלול קומות מסחר, תעסוקה ומגורים. הוועדה המקומית בת ים הפקידה את התב"ע, תוכנית בניין עיר, של הפרויקט ובכך בעצם אישרה אותה. יזם הפרויקט, עו"ד בנימין רבה, אחראי על פרויקטים שונים באזור המרכז, והאדריכלים ערן לשם וערן שקד, בעלי משרד "citybee", עיצבו את הפרוייקט.



במגדל ייבנו כ-40 דירות בשטח כולל של 6, אלף מ"ר, כ-10 אלף מ"ר המיועדים לתעסוקה ולשטחי משרד ושתי קומות מסחר במפלס הקרקע. 500 מ"ר נוספים יוקצו לטובת שטח ציבורי, כמו גם שלוש קומות חניה תת קרקעיות. יזם הפרויקט, עו"ד בני רבה, הוסיף כי "אני מברך על החלטת הוועדה המקומית אשר קיבלה את התוכנית שמטרתה העיקרית היא לאפשר את העיצוב הייחודי של הבניין. אני מאמין בפוטנציאל של אזור ה-CITY בבת ים, ורציתי שהבניין יביא איתו בשורה וחדשנות תכנונית. ההליך נמשך כ-4 שנים, החלטת הוועדה להפקיד את התכנית הינה אבן דרך חשובה שכן עכשיו יש בידינו וודאות תכנונית שמאפשרת לנו להבין את לוחות הזמנים לתחילת ביצוע הבניין. בכוונתי לצאת לדרך ולהתחיל בביצוע בהקדם האפשרי".

האדריכלים ערן לשם וערן שקד, אמרו כי "כאשר תכננו את מגדל השנהב עמדנו שאלנו את עצמנו כיצד יוצרים מגדל שמחד מתייחס לרחוב ומייצר חזית מסחרית משמעותית ומאידך, בשל מאפשר מבט משמעותי לים עבור דירות המגורים.השאלה השניה היא איך מתכננים מגדל לו שימושים רבים תוך שמירה על הרמוניה תכנונית ונראות המגדל כיצירה אחת".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בת ימי

    בקצב הזה כל המגדלים יסגרו את כל הנוף שעוד איך שהוא קיים לכל המבנים שמאחריהם. הכחול שנראה יהיה רק של השנים ולא של הים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות