עברה לארה"ב בעקבות האהבה ומצאה ייעוד: להתחיל מחדש בגיל 37

לדנה ישראלי הייתה קריירה יציבה התחום משאבי האנוש, אבל לאחר שנה מעבר לים גילתה את אהבתה האמיתית

פורסם בתאריך: 17.8.19 16:17

דנה ישראלי מבת ים, הייתה בעלת קריירה יציבה, בוגרת מנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש ורכש שעבדה בתחום הלימודים שלה. ישראלי החליטה בצעד אמיץ לפני חמש שנים לעזוב את עבודתה ולפתוח חברה להפקות אירועים ללא ידע בתחום או ניסיון. הצלילה למים העמוקים התגלתה כמשתלמת במיוחד.



לישראלי תמיד היה מקום חם בלב לארגון אירועים, "בכל מקום בו עבדתי תמיד מצאתי את עצמי מתנדבת לארגן מסיבה, ימי גיבוש, ימי הולדת, הרמת כוסית, כאילו היו אלו האירועים האישיים שלי". לדבריה, "תמיד בלטה אצלי היכולות בתכנון, תקתוק, ירידה לפרטים, יחסי אנוש, האצלת סמכויות ועוד". האירועים שישראלי ארגנה היו ברמה הגבוהה ביותר ובהתאמה אישית.

כשעבדה בחברת "טבע" יצאה לשנת חופשה ללא תשלום, חל"ת, כדי לבדוק זוגיות עם בחור מארצות הברית. במהלך השנה היא התקרבה לאחותו של בן זוגה שהייתה מפיקת מסיבות, שם התוודעה לעולם הפסטיבלים בהם ה"ברנינג מן". ישראלי הבינה כי אהבתה להפקת אירועים גדולה, השנה שהעבירה בארצות הברית נתנה לה השראה והיא הקימה משרד ההפקות "Skyline Productions", בעקבות גורדי השחקים בקו הרקיע. "בעולם ההפקות שהוקסמתי ממנו אני באמת מאמינה שהשמים הם לא הגבול אלא רק ההתחלה".

ישראלי חזרה מארצות הברית בשנת 2015 והשאירה את החבר מאחור, באותו שבוע שברה את הרגל,  "בדיעבד זה היה סימן עבורי למה שצפוי להגיע בעתיד". ישראלי חזרה למקום עבודתה ב"טבע" ותכננה לחזור לעבודה אך התברר  כי המחלקה בה עבדה במשך כמה שנים מתפרקת ועלייה לבחור מחלקה אחרת להשתלב בה. לאחר מחשבה החליטה ישראלי לעזוב את המשרה היציבה ב"טבע".

הבחירה בתחום ההפקות לא הייתה טבעית, לאחר ניסיון רב בתחום הקודם שלה להתחיל מאפס בגיל 37 היה מפחיד. ישראלי אמרה כי "מאז ומתמיד אהבתי את תחום ההפקות, הלב שלי תמיד היה שם, במיוחד בתחום החתונות. מבחינתי אין דבר יותר משמח מלחבר בין אנשים ולשמח כל זוג ביום החתונה. כל זוג שאני מלווה זה כאילו שאני התחתנתי והם הופכים לחברים שלי ומתייעצים איתי על הכל ואפילו באים ליום הולדת שלי".

ההתחלה לא היתה פשוטה, ההבנה שאין לה מספיק קשרים כדי להצליח בתחום הגיעה מהר, ישראלי החלה להפיק מסיבות קונספט בחיי הלילה, מסיבות הנושאות את שמה עם החתימה שלה, בהן הכירה אלפי אנשים שהפכו להיות חלק מהנטוורקינג והקשרים שלה. אחרי שנה אינטנסיבית של הפקות החליטה ישראלי שהיא עייפה מדי וחייבת ללכת אחרי משאלת הלב שלה, לתחום הפקת החתונות.

הידיעה שאין לה ניסיון וידע בתחום, דחפו אותה ללמוד את הנושא לעומק, במשך חצי שנה ישראלי קבעה מדי יום פגישות עבודה רבות בכדי לצבור הבנה בתחום. ישראלי מאמינה בסימנים, כמו שבירת הרגל בשבוע הגורלי של העזיבה מ"טבע", לאחר חצי שנת למידה של תחום החתונות הציעו לה להפיק מסיבת סילבסטר, "החלטתי לוותר על הפקת אירוע סילבסטר כי הוא נפל על השבת שאני שומרת וכבר באותו השבוע רצה היקום וסגרתי את החתונה הראשונה שלי – אז הבנתי שזה הסימן שאני במקום הנכון".

אירוע "מרילנד" נוצר מתוך הרצון להוזיל לזוגות את ההוצאות על האירוע החשוב בחייהם המשותפים, "רציתי להפיק אירוע שמנגיש לזוגות את כל הגימיקים באירוע אחד המוני, אירוע בlive-שואו, כמו חתונה אמיתית רק בלי אורחים, במטרה שהזוגות יוכלו להגיע ולהתלהב מהכול ולקבל גם הטבות מיוחדות".

ישראלי הוסיפה כי "חשוב לי לנסות ולשבור כמפיקת אירועים את המונופול אולמות האירועים שעובדים רק עם ספקים מסוימים ולאחרים הם אומרים 'לא'. אני רוצה לחבר בין הזוגות לעשרות ספקים טובים, שכולם נמצאים אצלי בשת"פים וישמחו להציע את שירותיהם במחירים הוגנים".

"מרילנד 2019", האירוע החברתי הגדול ביותר לזוגות מאורסים, יתקיים בגן האירועים "אמיליה" שבראשון לציון ב-31 באוגוסט 2019. באירוע יושקו קולקציות, טעמים, גימיקים חדשים בעולם החתונות, אליו מוזמנים אלפי זוגות מאורסים שעבורם הכניסה היא ללא תשלום.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות