קאנטרי
קאנטרי

לראשונה: הקאנטרי בבת ים ייפתח לדתיים באירועים בעלות מסובסדת

מה יכללו האירועים המיוחדים לציבור הדתי ומדוע יש חילונים שלא ממש מפרגנים?

פורסם בתאריך: 4.8.19 12:46

עיריית בת ים והקאנטרי בעיר יזמו במהלך משותף אירוע ראשון מסוגו לציבור הדתי בעיר. היוזמה זכתה לפרגון וברכות בקרב רבים מתושבי העיר. יחד עם זאת, היו תושבים שמתחו ביקורת על המהלך, בטענה כי הציבור החילוני אינו זוכה לאירועים מסובסדים.



במהלך משותף של העירייה והקאנטרי הוחלט כי הוא יפתח את שעריו לציבור הדתי לאירוע בעלות סמלית של 35 שקל לתושבי בת ים בהצגת תעודת זהות, ו-45 שקלים לתושבי חוץ. ילדים עד גיל שש יורשו להיכנס ללא תשלום.

כרטיס הכניסה הוא לשימוש במתקני הקאנטרי, מופע או הרצאה מרכזית, דוכני אוכל וקינוחים. האירוע יתקיים בהפרדה בין גברים לנשים, כאשר שני האירועים יתקיימו בימי ראשון – היום בו הקאנטרי סגור גם למנויים.

האירוע הראשון יתקיים ביום ראשון, 18 באוגוסט ויהיה פתוח לנשים בלבד. האירוע יכלול גם את המפעילה טלי בן אהרון שתעביר פעילות זומבה. שבוע לאחר מכן, ביום ראשון ה- 25 באוגוסט, יתקיים אירוע לגברים בלבד ויכלול מופע של "ד"ר שמח". שני האירועים יכללו שעשועונים נושאי פרסים, דוכני אוכל וג'ימבורי לילדים, ללא תוספת תשלום.

סגן ראש העירייה אורי בוסקילה, שיזם את האירועים בשיתוף ראש העירייה, צביקה ברוט ומ"מ אלי יריב, אמר: "חשוב לתת לציבור הדתי בבת ים אשר מקפיד על הפרדה ברחצה ליהנות ולהרגיש שהם בדיוק כמו כולם".

"אלה אירועים מבורכים שמתאימים לקהל הדתי בעיר. במהלך כל השנה אנחנו משלמים מיסים כמו כולם, אבל לא יכולים באמת להשתלב באירועים הכללים שהעירייה מציעה לקהל הרחב", אומר תושב העיר, תלמיד הכולל שלמה יוסף. "האירועים המיוחדים מתאימים לאורח החיים הדתי והם מבורכים במיוחד בחופש הגדול".

בעוד שבציבור הדתי מברכים על היוזמה, בציבור החילוני נשמעה ביקורת: "למה לציבור החילוני לא פותחים את הקאנטרי ביום מסובסד עם הכל כלול? גם אנחנו משלמים כספים רבים כדי להעסיק את הילדים בחופש הגדול", כך שואל תושב בת ים.

מקאנטרי בת ים נמסר: "קאנטרי בת ים סגור יום אחד בשבוע לטובת ניקיונות, כך מיום פתיחתו. בכל יום ראשון הקאנטרי סגור למנויים וללקוחות, ולכן אף אחד לא יפגע מהאירועים הללו. חשוב לציין שהאירועים הינם בהפרדה אך גם הציבורי החילוני מוזמן לרכוש כרטיסים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות