קריית התרבות החדשה ברמת יוסף: כל אירועי קיץ 2019

סנדאות והפעלות לילדים, סרטים וטברנה למבוגרים ומופע ענק של שירי מימון. כל הפרטים על האירועים המתוכננים בעיר

פורסם בתאריך: 17.7.19 17:30

קריית התרבות החדשה בשכונת רמת יוסף יוצאת לדרך. זאת, לאחר שנמצא כי למרות שבבת ים פועלים מספר מוסדות תרבות, יש לתת מענה נגיש יותר לתושבים ולקהל המקומי.

התוצאה: מיתוג מחדש את מקומות הבילוי והתרבות בבת ים, הממוקמים בשכונה אחת – רמת יוסף, אשר סבלה בשנים האחרונות מבעיות תדמית.



במסגרת המיתוג מחדש, יצרה מחלקת תרבות של החברה לתרבות פנאי ספורט ואגף תרבות של העירייה את "שלישי משפחתי" בשכונת רמת יוסף, שבה ממוקמים היכל התרבות, האודיטוריום, מוזיאון בן ארי וגם בית ריבק שהפך למוזיאון המציג את עבודותיו של יששכר ריבק.

בימי הקיץ יתקיימו בקריית התרבות מגוון פעילויות, חלקן יתקיימו במקביל, על מנת לתת מענה למשפחות עם ילדים בגילאים שונים. בשטחים הפתוחים יוקמו דוכנים, בלונים, דמויות שטח, סדנות אומנות והפעלות.

ב-23 ביולי תעלה הצגת הילדים "כספיון", בעלות של 33 שקלים. ואילו מחיר כרטיס לסרט או הצגה באודיטוריום, יעמוד על 10 שקלים בלבד לתושבי העיר.

כרטיס לסיור במוזיאון וסדנה בסטודיו עירוני בית ריבק יעלה גם הוא 10 שקלים, וכרטיס משולב לסרט באודיטוריום, סיור במוזיאון וסדנת אומנות יעלה 15 שקל לתושבי בת ים. את הכרטיסים ניתן יהיה לרכוש באתר האינטרנט ובקופות ההיכל.

אירועים חינמיים למבוגרים ולמשפחות

עבור הקהל הבוגר יוקרנו ברחבת המוזיאון מספר סרטים. בתום ההקרנה יתקיימו שיחות עם היוצרים. האירועים המתקיימים בשיתוף מפעל הפיס, יהיו פתוחים לקהל הרחב, מגיל 18 ומעלה, ללא עלות.

ב-25 ביולי תתקיים באמפי הקטן טברנה יוונית עם שתייה וריקודים. בשעה 20:00 בערב, תתקיים הופעה של הזמר אושי קוד, ולאחר מכן יתקיים המופע המרכזי עם הזמר היווני איזקיס. הכניסה חופשית.

לקראת סוף החודש, ב-29 ביולי, יתקיים אירוע "קהילה ומשפחה", בהשתתפות משטרת ישראל, מד"א וכיבוי האש. לאירוע יגיעו פרשים על סוסים, כלבים מיחידת הכלבנות, ניידות ואמבולנסים אליהן יורשו הילדים להיכנס.

האירוע הוא במימון הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, והוא יכלול את הצגת הילדים "חיפזון וזהירון". האירוע יתקיים באמפי הגדול שברחוב העצמאות 2.

בנוסף, בסיוע מפעל הפיס, תתארח בבת ים למופע קיץ הזמרת שירי מימון. ההופעה תתקיים באמפי הגדול ב-13 באוגוסט.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות