צילום: באדיבות דוברות עיריית בת ים

מחר: "לילה ורוד" בבת ים – דוכני אוכל ושתייה ותאורת לילה בחוף

כל הפרטים על ההטבות והאירועים שיתקיימו מחר בטיילת ובחופים

פורסם בתאריך: 15.7.19 13:37

מחר (שלישי) יתקיימו בבת ים אירועי "לילה ורוד" שיכללו פעילויות ספורט ופנאי אל תוך השעות הקטנות של הלילה. גולת הכותרת היא טורניר כדורשת בהשתתפות יותר מ-200 נשים שיחולקו לקבוצות אשר יתחרו זו בזו.



האירועים יחלו עם השקיעה, מהשעה שמונה בערב, בחוף הריביירה הסמוך למתחם המגלשות הכחולות, שם יתקיימו משחקי הכדורשת שבמסגרתם קבוצות בת ימיות הורשו להירשם ללא עלות, בעוד המחיר לקבוצות חוץ עמד על 250 שקלים. הזמן שמוקצב למשחק של כל קבוצה יהיה עשר דקות, ובסיום המשחקים יחולקו מתנות לזוכות.

לצד משחקי הכדורשת יתקיימו פעילויות ספורט נוספות בחוף הריביירה ובמתחם הסאנסט שגם יציעו דוכני אוכל ושתייה באמצעות הנחות והטבות המיוחדות ללילה הוורוד.

תושבים שיגיעו לשולחן הקבלה והרישום בחוף הריביירה, יוכלו לקבל חוברת קופונים להנחות והטבות במהלך הלילה בבתי העסק שעל הטיילת. כך, למשל, ניתן יהיה לקבל הנחה של 30 אחוז על כל התפריט של מסעדת הסטלה ביץ' והקאזה, פונדק בני יציע 10 אחוזי הנחה על התפריט, ורולדין מציעים 1+1 על הקפה הקר. עוד בהטבות: מסעדת החוף טלסה, הממוקמת במתחם הסאנסט תציע שליש בירה ב-10 שקלים, ובמסעדת הגורילה יציעו כוס יין או בירה חינם למזמיני מנה עיקרית, וכן קפה ומאפה ב-15 שקל בלבד. הנחות נוספות יוצעו בגלידריות השונות, ובבתי עסק נוספים.

"אני רואה לנגד עיני את קידום הספורט בעיר, מהילדים דרך הנוער ועד הבוגרים", מסרה ל"השקמה בת ים" אושרת חבר אזולאי, מחזיקת תיק הספורט בעיריית בת ים, "אירועי הקיץ הקיפו את כלל התושבים, ועכשיו הקינוח הוורוד בכדורשת שיארח למעלה מ-200 נשים".

מעיריית בת ים נמסר כי במסגרת ההיערכות לערב הארוך בשנה מוקמה תאורת לילה בחוף הריביירה המאירה את אזור המשחקים, והתחייבה להשאירה עד 1 בספטמבר כדי לעודד משחקי חוף במקום.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות