רגע לפני גמר האירוויזיון: הפנינג מקומי מול הים

לא חייבים לנסוע לתל אביב: קהילת תפילת הים בעיר יוזמת אירוע מיוחד לקראת גמר האירוויזיון. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 11.5.19 14:27

קהילת תפילת הים, הקהילה הבת ימית השוויונית מפיקה אירוע מיוחד בבת ים לחובבי האירוויזיון: קבלת שבת עם השירים המיתולוגיים מהתחרות האירופית.

שרונה בוטנרו, יו"ר והמייסדת של התנועה הרפורמית בבת ים, מסבירה מה עומד מאחורי היוזמה: "רוב החגיגות יתקיימו בתל אביב השכנה ורצינו להביא לקהל הבת ימי טיפה מהחגיגות של פעם ב-20 שנה. בערב נשיר שירי אירוויזיון ישראלים מכל הזמנים ונהנה מהבריזה בחוף הים שלנו".



האירוויזיון שיתקיים השנה בישראל, לאחר זכייתה של נטע ברזילי, יתקיים בכמה סבבים, כשאירוע חצי הגמר הראשון והשני, יתקיימו בשבוע הבא בימים שלישי וחמישי, ואילו אירוע הגמר יתקיים ביום שבת בתאריך ה18.5 בתל אביב. סביב אירועי האירוויזיון, תערוך עיריית תל אביב מספר אירועים נוספים, בהם מסיבות שירה וריקודים לאורך כל השבוע. כעת גם תושבי בת ים יוכלו לחגוג את האירוויזיון, כיממה לפני הגמר הגדול.

האירוע המקומי בבת ים יתקיים ממש לפני גמר, ביום שישי הבא, ב-17 במאי, באמפי הקטן בטיילת בת ים, במדשאה של רחוב ירושלים, פינת בן גוריון, החל מהשעה 18:30.

מארגני האירוע מזמינים את הציבור להגיע עם כיסאות מתקפלים ומחצלות, וכיבוד קל להנאתם. את הערב תלווה הזמרת מירב משלום, שתגיע עם גיטרה.

בוטנרו מזמינה את הציבור להגיע "לטובת כל מי שאוהבים לשיר שירי אירוויזיון ישראלים, ארגנו את האירוע שיתקיים כאן אצלנו- בבת ים, מול השקיעה הבת ימים שהיא הכי יפה בעולם, וכולם מוזמנים להגיע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות