ליאור נרקיס. צילום: צילום רמי זרנגר
ליאור נרקיס. צילום: צילום רמי זרנגר

סטפן וליאור נרקיס ביום העצמאות בבת ים – החלו העבודות להכשרת הטיילת

השנה הורכבו תמהיל ההופעות והאירועים בשיתוף מועצת הנוער. כמה כסף יושקע? היכן יוכלו לבלות משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים? ומה צפוי להיות בטיילת? כל הפרטים

פורסם בתאריך: 22.4.19 10:57

על אף הגירעון שבו נמצאת עיריית בת ים, יתקיימו ביום העצמאות ה-71, שיחול ב-8 במאי, שורה של מופעים ופעילויות, בהן כאלה שמותאמות לציבור הדתי שיתקיימו בבית ספר תחכמוני עם אירועים לכל המשפחה, מתנפחים ועוד שלל פעילויות גם לציבור העולים. זאת, בעלות מוערכת של כ-250 אלף שקל. אירוע השיא המתוכנן יתקיים באמפי פיס, כשעל הבמה יעלו סטפן לגר, ולאחריו יופיע ליאור נרקיס שייסגור את הלילה. חוץ מזה, מתוכננים מופעי זיקוקים בשעה 21:30 ובשעה 23:30. בנוסף, ולראשונה ליצנים ילוו את הילדים ואת המשפחות לאורך הטיילת.

בנוסף, השנה לראשונה קיים ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, התייעצות עם מועצת הנוער העירונית, לפני שהוחלט על אופי ותמהיל ההופעות והאירועים.

וכדי שהטיילת תהיה ערוכה לאירועים, הורה ברוט לתאגיד המים העירוני "מי בת ים", לבצע תיקוני חירום בתשתיות הרקובות בטיילת. כמו כן, התבקשו בתאגיד לסגור את החפירות ולצאת מרחוב בן גוריון, עוד לפני חגיגות יום העצמאות. החפירות יתחדשו לאחר האירועים וימשכו חודש נוסף. זאת, לאחר שקיבל התאגיד אישור לעבוד לאורך כל שעות היממה, גם בשעות הלילה.

עוד בתוכנית: יוקם למחרת מתחם בגינה ברחוב גנרל קניג, בסמוך לרחוב האורגים. עבור משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים. זאת בעקבות יוזמה של מחזיקת תיק החינוך המיוחד, טל אסייג. המתחם יגודר ויאובטח באופן שיאפשר להורים להגיע עם ילדים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים ללא חשש. שם יוכלו גם לעשות גם מנגל.



בשנה שעברה לא מעט תושבים התאכזבו מאירועי יום העצמאות. ההיענות הייתה דלה, כאשר לאירוע המרכזי, הופעתו של פבלו רוזנברג באמפי, לא הגיעו מספיק תושבים. מה שבכל זאת, הציל את ערב יום העצמאות היה האירוע שהתקיים בחסות משרד התרבות והספורט, במסגרתו ניגנו והופיעו בחוף הריביירה הדי.ג'ייז סקאזי, ערן ברנע, רועי לייבוביץ' ורועי טוחנר.

ברוט ציין כי: "הופעות יום העצמאות הן חלק מהחובות של העיר כלפי התושבים שלה, וחשוב שהציבור יוכל לחגוג וליהנות מבלי שיצטרך לנסוע לעיר אחרת. בשנים הקרובות נשפר דרמטית את מצב הקופה הריקה ונוסיף עוד ועוד מופעים ואירועים, אך גם במצב הנוכחי הנחתי לשמור על רמה גבוהה של אירועים כדי להציב את טובת התושבים בראש סדר העדיפויות".

יו"ר מועצת הנוער העירונית, מרקוס מורלי, הוסיף: "בשונה משנים קודמות, השנה ראש עיריית בת ים פנה למועצת הנוער לגבי האומנים אשר יופיעו בעיר ביום העצמאות, בחרנו את ליאור נרקיס וסטפן ואני נרגש ומלא גאווה שמועצת הנוער לקחה חלק בהחלטה המשמעותית הזו. אני שמח לראות שמועצת הנוער ממשיכה למלא את תפקידה ופועלת לייצג את בני הנוער של בת ים באופן משמעותי. אני רוצה להודות לראש העירייה, צביקה ברוט שמצא לנכון להתייעץ איתנו. אנו מודעים לכך שהוצאה כזאת היא עניין מורכב, וזה לא מובן מאליו שבכל זאת מקיימים בעיר את אירועי יום העצמאות בצורה נפלאה. אנו כבני נוער שגרים בעיר, מעריכים זאת מאוד וגאים לגור בעיר בת ים. תודה רבה להנהלת העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נחמן לוי יונני

    איפה סטפן וליאור נרקיס המלכים האלה ואתם תופיעו בטיילת אני אבוא

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות