קארין מלכי. צילום: רועי סרוסי

מתווכת הנדלן שהחותמה על ידי רוברטו ביום שהראתה לו נכס, כובשת את הבמות

הכישרון התגלה כשהיתה "אמא של שבת" בגן, ומאז היא לא עוצרת. תכירו קארין מלכי שמתכננת להיות הדבר הבא

פורסם בתאריך: 27.4.19 13:30

קארין מלכי, בת 30 מבת ים, זמרת ויוצרת, התחילה את הקריירה שלה עוד בגן הילדים. "ההופעה הראשונה שלי הייתה בגן כששרתי שיר לכבוד השבת, ואז זה כבר התחיל להפוך למסורת גם בבית הספר ובשאר מסגרות הלימוד", מספרת מלכי ל"השקמה בת ים" על מה שסימן את תחילתה של דרך חיים.

"בגיל שש הופעתי בתוכניות טלוויזיה בערוצים השונים וזכיתי במקומות הראשונים בתחרויות זמר", נזכרת מלכי, "בהמשך, כשהגעתי לגיל 13, הופעתי בחו"ל למשך שלוש שנים, לקחתי חלק בהצגה של ליא קניג בהבימה, הייתי בלהקת חיל האוויר ואף נבחרתי לייצג את ישראל בגרמניה. הופעתי בהיכלי תרבות, בבנייני האומה, ביום היין, בטרום יום הולדתו של הנשיא פרס, עשיתי הופעת חימום ללירן דנינו, לעידן יניב ולשרית חדד, והייתי גם בלהקת קול ראשון, הלהקה הייצוגית של ראשון, העיר בה גדלתי. לצד אלה למדתי משחק בבית צבי כולל משחק מול מצלמה, ובמשך כמה שנים למדתי ריקוד מודרני אצל לימור שולב".

חתיכת הספק.

"כן. בשלב מאוד מוקדם בחיים הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות ודבר גרר דבר. ההורים שלי מוזיקאים וזה מין סוג של ירושה שהיה ברור שאני אשתמש בה. לגדול בבית עם הורים מוזיקליים זה הדבר הכי כייפי שיש. אחרי הכל אנחנו משפחה שאוהבת ומעריכה מאוד מוזיקה, ואצלנו מוזיקה היא סם החיים".

מלכי מספרת ש"אני זוכרת את עצמי כילדה עושה כל ערב מופעים להורי ולאורחיהם על בסיס קבוע. אהבתי את השואו, אהבתי תמיד להיות במרכז העניינים, רציתי כל המן שישמעו איך אני שרה ואהבתי את זה כל כך. אצלנו כל יום היה קרנבל מוזיקלי".

אז אני מניח שההורים מאוד אוהבים את מה שאת עושה.

"הורי מרוצים מאוד מהבחירה שלי להיות זמרת. הם מעריכים מאוד את המקצוע ובנוסף הם רואים בי כאחת שמגשימה את החלום של עצמם. כל החיים הם עודדו אותי ללכת בכיוון הזה כי הם יודעים שהלב והנשמה שלי שייכים למוזיקה".



חותמת נוספת קיבלה לאחרונה קארין מלכי לאחר שחתמה על חוזה עם רוברטו, שם מוכר בתחום ייצוג האמנים שחתום על הצלחות רבות. "החיבור עם רוברטו זה סיפור בפני עצמו", היא מספרת, "ביום יום אני עובדת למחייתי כיועצת ומתווכת נדל"ן, ויום אחד רוברטו פנה אלי לגבי נכס ששיווקתי, ומשם זו היסטוריה. הוא שמע על החלום שלי ושמע אותי שרה, והדרך לחתימה על חוזה היתה קצרה. בחרתי ברוברטו כי שמו הולך לפניו, הוא ותיק מאוד בשוק ויש מאחוריו לא מעט סיפורי הצלחה שהוכיחו את עצמם. חוץ מזה אני בחורה רוחנית ובאופן אישי אני מאמינה שהחיבור הזה לא נוצר סתם ככה, הכל זה מלמעלה".

את יוצרת שירים – מאיפה ההשראה?

"המוזה שלי בדרך כלל מגיעה בשעות הערב המאוחרות כשכולם כבר ישנים, אז אני פותחת את המחברת ופשוט מתענגת על הכתיבה. בעיני יש משהו קסום בשעות האלה. הכתיבה שלי מושפעת המון מהחיים האישיים שלי ואפילו של קרובי".

עם מי היית רוצה לעבוד?

"הייתי רוצה לכתוב לעדן חסון, בניה ברבי, אייל גולן, אורי בן ארי ועידן עמדי. אני חולמת להופיע בדואט עם עדן חסון, הזמר הזה פשוט נוגע לי בלב בכל פעם מחדש, יש בו כל כך הרבה נשמה ורגש כמו שאני אוהבת ואני מאוד מעריכה אותו כאמן. הוא מדהים בעיני ואני בטוחה שביחד יהיה לנו חיבור מעולה".

ואי אפשר בלי תוכניות ריאליטי. מחכה להצעה?

"אני די חלוקה בנושא. אני חושבת שתוכניות ריאליטי בהחלט גורמות לחשיפה משמעותית. הן עשויות להועיל במידה מסוימת, אך מנגד הן עלולות גם כן לעשות נזק לזמר במידה שהוא לא בחר שיר טוב. השופטים לפעמים שופטים נטו על ביצוע בלי להבחין באותו כישרון גלום שיש לאותו זמר, ולכן זה מרגיש לי לעתים מעט שטחי. לדעתי בתוכניות האלה חשוב מאוד לבחור את השירים הנכונים שמתאימים לאותו זמר מבחינת סגנון, גוון קול ופרמטרים חשובים אחרים. כן הייתי רוצה לייצג את ישראל באירוויזיון יום אחד, וזה יקרה. תזכור שאמרתי את זה".

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יותר טובה מהרבה זמרים . איזה יופי שאפו גדול קארין

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות