צילום: דוברות העירייה
צילום: דוברות העירייה

אירועי פורים בבת ים יתקיימו מחר: בינתיים אפשר לקפוץ לערים השכנות

ביום שישי יתקיים הפנינג באמפי פיס בבת ים, שיכלול הופעות, דוכני יצירה ואוכל. היום יוכלו תושבי העיר לבחור בין העדלאידע של המדינה בחולון לבין ההופעות של כוכבי הילדים והנוער שארבע במות מרכזיות בראשון לציון. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 21.3.19 11:04

אירועי פורים נפתחו היום (חמישי) בחולון ובראשון לציון השכנות. בבת ים האירוע המרכזי יתקיים מחר (שישי), עם הפנינג פורים ענק לכל המשפחה באמפי פיס בין השעות 10:00-14:00.

המופע המרכזי יכלול את השלגלגים, קרקס אפריקאי, צ'פוצ'ולה וכוכב הילדים הדוד חיים. כמו כן, במתחם יוקמו דוכני סדנאות יצירה, עמדות טיפוח איפור ושיער, עמדות מזון וקינוחים, מתקני יריד, מתחם מתקני מתנפחים ועוד. בהפנינג מהקרנבל יופיעו גם הולכי קביים, בובות ודמויות שטח ואפילו ג'ימבורי לקטנטנים.



בינתיים, היום תושבי בת ים יוכלו לבלות בחולון, שם מתקיימת  ה"עדלאידע של המדינה", שתצא לדרך בשעה 12:00 עם מספר שיא של 4,500 צועדים ו-50 מיצגים אומנותיים.

במצעד תעבור משאית הקרנבל המוכרת, עם רקדנים ונגנים לצידו של יובל המבולבל, פגאסוס-סוסו של הרקולס מן המיתולוגיה היוונית ועוד. חוץ ממופעי הריקוד והאומנות המיוחדים, השנה יככבו כמיצגים מתנפחים של זוכרת האירוויזיון נטע ברזילאי והזמרים עומר אדם, עדן בן זקן וסטפאן לאגר.

בתום העדלאידע תתקיים מסיבה לכל המשפחה ברחבה שנמצאת מול בניין העיריה בחולון, בין השעות
15:30-14:00, שתכלול מופע קרקס דרום אמריקאי, הופעת של הלהקות הייצוגיות של חולון, וכן עמדת די.ג'יי, קיר צילום, והבובות מתנפחות עם דמויות המוכרות שיגיעו הישר מהקרנבל. הכניסה חופשית.

כמו כן, תתקיים "אפטר עדלאידע" – מסיבת הרחוב הענקית לבני הנוער, החל מהשעה 14:00 במתחם לה פארק (צמוד לגן פרס). בתוכנית: די.ג'יי לוטרה, די.ג'יי עידו שוהם ודי.ג'יי מור דוד וגם הדי.דייז של מועדון השברולט.

אירועי פורים יתקיימו היום גם בראשון לציון, בארבע במות מרכזיות: פארק נאות שיקמה, גן המושבה, גן בעברית ובשיכון המזרח.

כוכבת הנוער אנה זק תופיע בליווי רקדנים והמופע הצבעוני של תושב העיר, זיו ילד הקריוקי בבימת גן השקמה. כוכבת הילדים מיכל הקטנה ותלתלית וזוקו יופיעו בגן המושבה שבמרכז העיר, במופע פורימי לכל המשפחה. כוכבת הילדים מיקי מופיעה יחד עם מימי ויויו בבימת גן בעברית עם שירי ילדים מכל הזמנים, ובשיכון המזרח מתקיים מופע הצחוק של שי ורועי, המשלב קסמים ושירים אהובים ומוכרים. בנוסף מתקיימת הופעה של במבליק – החבר הירוק והאהוב.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מירי לזר

    הלכתי עם נכדי להפנינג פורים באמפי פיס בת ים. היה נורא ואיום. הווליום היה ברמה בלתי נסבלת ממש. לקחתי את הנכדים והסתלקנו משם. התקשרתי למוקד העירוני ואמרו לי ש"זה מופע" כאילו שמופע זה רעש מחריש אוזניים. זה גם עוול לילדים הקטנים וגם לגדולים שחוץ מהעצבים שזה מביא, תהיה להם גם פגיעה בשמיעה וזה מוכח. לתשומת לב ההורים. תת רמה לחשוב שלשמוח זה להשמיע מוסיקה בפול ווליןם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות