הראל מזור-סבתא. רחלי אסרס-זאבה. הפלמינבו- נועה רם, ושילה צרכי מלכת הממתקים.

החלו חגיגות פורים בבת ים: כך נראו הילדים בדרך לגנים ובתי הספר

התאומים שהתחפשו לארטישוק, התלמיד שהפך לדי.ג'י מרשמלו והסייעת שהגיעה לגן כרב קו. כך חגגו במוסדות החינוך בעיר

פורסם בתאריך: 19.3.19 16:32

הבוקר (שלישי) הגיעו ילדי בת ים אל הגנים ובתי הספר כשהם מחופשים ומצוידים במשלוחי מנות. בין שלל ההופעות והתחפושות בבתי הספר, היו כמה שהרשימו במיוחד עם תחפושות מקוריות ומושקעות.

בית ספר ״יגאל אלון״ הפתיעו את התלמידים בהופעה של הזמר וכוכב הילדים לי בירן והילדים הנרגשים חיכו לבירן בסיום ההופעה כדי לצלם עמו את הסלפי המיוחל.

לי בירן הזמר בבית ספר יגאל אלון

מי שבלטו בבית ספר יגאל אלון בתחפושות מיוחדות היו אורין ווקנין שהתחפשה למלכת הפרפרים, והאחיות שירה ועדן פריג שהתחפשו לנועה קירל, והממתק האמריקאי האהוב m&m,ובבית ספר שרת התחפושות היו מקוריות במיוחד כשהתלמיד סהר פאשה התחפש לדיג׳יי מרשמלו.

.

מלכת הפרפרים אורין וקנין בבית ספר יגאל אלון

 

בבית ספר דוד אלעזר בלטה דריה אפלבאום ואמה אושר שהתחפשו לפופקורן וקולה. אמה של דריה סיפרה כי את התחפושת יצרה בעצמה, כשהדביקה פופרון אמיתי לכובע התחפושת, ״יש לי תיעוד שהכנתי הכל בעצמי״ אמרה בגיחוך כשהראתה את הכוויה שקיבלה מהדבק החם בידה.

בית ספר תחכמוני הרשים עם תחפושת  של סבתא, אך שלא תטעו, מאחורי המסכה עומד התלמיד מזור ולצידו הזאבה רחלי אסרס, הפלמינבו נועה רם, ושילה צרכי שהתחפשה למלכת הממתקים.

המקוריים ביותר נצפו בבית ספר ציפורי, כשהתאומים אתי ונתן עובדיה התחפשו לארטישוק והיממו את כולם:

התאומים אלי ונתן עובדיה בבית ספר ציפורי. צילום: דוברות העיריה

אך מי שללא ספק גנבה את ההצגה הייתה הסייעת פנינה תורג׳מן שהתחפשה לרב קו, כשהיא משתמשת במשחק המילים, ומעבר לכרטיס הירוק והמוכר, התלבשה כמו רב.

הסייעת פנינה תורג׳מן רב קו בבית ספר ציפורי.צילום: דוברות העירייה

גם צוותי החינוך  בעיר הגיעו היום לבתי הספר ולגנים כשהם מחופשים, ופתחו יחד עם התלמידים את חגיגות הפורים ברחבי העיר, התושבים שהגיעו היום לקבלת קהל בעיריית בת ים, זכו גם הם לאווירה שמחה מעובדי העירייה שהתחפשו גם כן.

שירה טפירו מבית ספר ציפורי שהתחפשה לחווה עם התפוח

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות