מה מחכה לכם בשוק האוכל בבית הספר הראל?

ג'חנון, מנגל, אוכל תאילנדי ופיתות דרוזיות: עמותת מחייכים אל החיים הצליחה לרתום לא מעט עסקים מקומיים לשוק האוכל, שיכלול גם אטרקציות ופעילויות לילדים

פורסם בתאריך: 15.3.19 09:46

יום המעשים הטובים המתקיים מדי שנה ב-2 באפריל הוא יום גלובלי המאחד כ-100 מדינות לעשייה למען הסביבה. בשנת 2018, היום הזה הצליח להוציא מהבית כשני מיליון מתנדבים בישראל, ובהם גם את עמותת מחייכים אל החיים הבת ימית שאותה הקימה חברת המועצה ומחזיקת תיק החינוך המיוחד טל אסייג.



העמותה מארגנת פעילויות חברתיות בהתנדבות מלאה בבת ים למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים ומשפחותיהם, וכבר שנתיים היא מקיימת במסגרת יום המעשים הטובים שוק אוכל ופעילויות שכולו תרומה לעמותה שזקוקה בדחיפות לתרומות הללו. כזכור, דיווחנו לכם כאן כי דירת העמותה ברחוב שדרות העצמאות בעיר נפרצה ונגנב ממנה ציוד יקר שנאסף במשך שנים ושימש את העמותה.

עסקים רבים בעיר התגייסו למשימה וייקחו חלק בשוק האוכל שיתקיים השנה בבית הספר הראל ברחוב כובשי החרמון 4, ביום שלישי, 2 באפריל, מחמש אחר הצהריים ועד שמונה בערב. בין השאר יהיו שם דוכנים של רשת הגלידות הפופולרית גולדה, חומוס קלבוני, סושי ג'אפניקה, בורקס השעון, מאפיית נאמן, האופה מבגדד, מלך השווארמה ושלל בתי קפה ומסעדות שהתגייסו לתרומות.

בנוסף יהיו גם עמדות של ג'חנון, מנגל, אוכל תאילנדי ופיתות דרוזיות, והמארגנים מבטיחים שגם עמדת הקינוחים לא תקופח כאשר שייקים, ואפל בלגי, קרפים, קפקייקס ועוגות נוספות יוצעו למכירה. על עמדת התקלוט יהיה אחראי די.ג'יי אייל שמשוני ומתוכננים גם מתנפחים, מופעים והפעלות לילדים שכולם נתרמו ויהיו פתוחים לקהל ללא תשלום.

"אנחנו מזמינים את כולם להגיע וליהנות משלל מופעים ואטרקציות ללא עלות שבהם מופעי אש ולייזר, פנתומימאים, מופעי בועות סבון, עמדות איפור, צמות ושלל דוכנים", מסרה אסייג, "כל דבר שיירכש בשוק האוכל יהיה תרומה לעמותה. בשנה שעברה הגיעו 750 אנשים, והשנה אנחנו מצפים שיגיעו הרבה יותר, ולכן גם נערכנו בהתאם. זה ערב לכל המשפחה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משה רבינו

    בית ספר הראל הוא בית ספר דתי איך הוא מארח מסעדות שאינן כשרות? קצת תמוהה בשם המעשים הטובים עושים חטאים?

  2. מוכנה לעזור ביום הזה אפשר ליצור קשר השאירו פרטים ואני איתכם

    אשריכם וטובים לעם
    מוכנה לעזור ביום חגיגי זה השאירו פרטים ואצור קשר
    פורים שמח אני פה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות