ענת מגן שבו. צילום: משה נחומוביץ

עיריית בת ים מציגה: מנכ"לית חדשה ואירועי חודש האשה

סרטים, הרצאות, מופעים וטקסים: כמיטב המסורת, בעיר לא מסתפקים ביום האשה הבינלאומי שיצוין מחר (שישי), והאירועים יימשכו חודש שלם תחת הכותרת "בת ים מצדיעה לנשות העיר". כל הפרטים

פורסם בתאריך: 7.3.19 16:22

עיריית בת ים בשיתוף מועצת הנשים העירונית תחגוג את יום האשה הבינלאומי שיצוין בשישי (מחר), 8 במרץ, לאורך כל חודש מרץ כמיטב המסורת עם הופעות סטאנד אפ, הרצאות, הקרנות סרטים, מופעים ואירועים נוספים שמציבים את האשה במרכז. האירועים ייחתמו ב-2 באפריל בהיכל התרבות בטקס הוקרה לנשים מעוררות השראה שבו יתארחו העיתונאית טליה פלד קינן והסטנדאפיסטית ענת מגן שבו.



האירועים שנבחרו להשתתף בחודש האשה בבת ים כוללים בין השאר את ההצגה עטורת השבחים "רכוש נטוש" שכתבה שולמית לפיד בבימויה של שפרה מילשטיין. בהצגה מככבות יעל ברנפלד שזכתה כשחקנית השנה בפרס הפרינג', אביה ברוש שזכתה בפרס הפרינג' לשחקנית המשנה ועירית סופרן, והיא מספרת על אם ושתי בנותיה שנמצאות רגע לפני פינוי הבית. בעוד האם מתעקשת להיצמד לעבר ולהגן על הבית, הבנות מעדיפות לקבל את הפיצוי הכספי שהוצע להן ולפתוח דף חדש.

לצד הצגות נוספות, מרגשות ומצחיקות ומופעים אינטימיים, אירועים נוספים שיתקיימו בחודש מרץ הם סדרת הרצאות בנושא דימוי האשה וניתוח מגדרי בתקשורת שיתקיימו באשכול הפיס בהנחיית יניב אוחנה, הפנינג כדורגל לתלמידות וערב נשי חווייתי עם הנומרולוגית אורי כהן. אירוע מעניין נוסף יהיה "סופרות שוות" שבו יתקיים מפגש עם תמר מור סלע, מחברת הספר "ערות – נשים מדברות על מיניות" שעורר רעש תקשורתי כשראה אור בשנת 2017. במפגש תתייחס המחברת לנושאים מהספר כמו תשוקות מיניות, הבניות תרבותיות, דימוי גוף, מין ואהבה, חינוך למיניות, עונג ופגיעות מיניות, ותספר על תהליך הכתיבה ועל מה שהתחולל מאז צאתו.

מעיריית בת ים נמסר כי "האירועים מתקיימים בשיתוף מועצת הנשים העירונית הפועלות באופן מתמשך לשיפור מעמדן וקידומן של נשים ונערות ומעודדות אותן ליצירת תהליכי חיזוק והעצמה. כמו כן, עיריית בת ים פועלת רבות בנושא קידום מעמד האשה והעצמתן שכן במועצת העיר החדשה נרשמה עלייה של פי שניים בחברות המועצה, עם 40 אחוז נשים בקדנציה הנוכחית. בנוסף, לראשונה התמנתה מנכ"לית לעיריית בת ים, יודפת אפק".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות