ראשון לציון: דקר אחר במהלך מריבה ברחוב

שני הניצים נתקלו באקראי ברחוב והחלו באלימות שהתסיימה בדקירה

פורסם בתאריך: 3.11.21 08:14

א', פלסטיני מבית לחם המחזיק באישור שהייה בישראל, שהה בבוקר ה-17 בספטמבר ברחוב יהודה הלוי בראשון לציון, כאשר לפתע עבר במקום דור בן שמעון (28), רכוב על אופניו החשמליים. לפי כתב אישום שהוגש נגד בן שמעון, בינו לבין א' פרץ ויכוח שבמהלכו ירק בן שמעון על א' ואיים: "תיכף אני אראה לך מה זה".



התביעה המשטרתית טוענת, כי לאחר מכן היכה בן שמעון את א' באגרופים, וזה בתגובה – אחז בצווארו של בן שמעון, השכיב אותו והיכה בפניו. בן שמעון, כך נטען, הצליח להשתחרר, ניגש לאופניו, לקח סכין יפנית, שב לעברו של א' ודקר את לחיו השמאלית. לא' נגרם חתך של 12 ס"מ בלחי.

כתב האישום מייחס לבן שמעון החזקת סכין שלא כדין, תקיפה סתם, איומים, ופציעה. מלבד כתב האישום, התביעה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בראשון לציון התעקשה התביעה כי יוכן בעניינו של בן שמעון תסקיר מבחן בטרם תתקבל החלטה האם לשחררו או להותירו במעצר.

מנגד טענו הסנגורים, עו"ד שרון קינן ועו"ד מורן ממליה, כי מדובר בצעיר השוהה במעצר לראשונה בחייו ושחרורו אינו מהווה סיכון. הסנגורים הוסיפו והזכירו כי העומס על שירות המבחן יצר מצב שבו על נאשם בעבירה זו או אחרת להמתין תקופה ארוכה בטרם מתקבל התסקיר בעניינו.השופטת קרן וקסלר ציינה בהחלטתה כי בתקופה האחרונה התקבלו לא מעט החלטות שיפוטיות לשחרר נאשמים עוד בטרם נבחן עניינם על ידי שירות המבחן, לנוכח פרק הזמן שבו נאלצים הצדדים להמתין עד לקבלת תסקיר.

השופטת וקסלר הוסיפה כי התרשמה שהנאשם אינו מהווה סיכון למתלונן או לציבור, ולפיכך החליטה לשחררו למעצר בית באיזוק אלקטרוני עד תום ההליכים, בפיקוחם של אחרים ובכפוף להפקדת ערבויות כספיות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות