שלט חוצות שהושחת בבת ים
שלט חוצות שהושחת בבת ים

בישראל ביתנו הגיבו בחריפות לריסוס צלבי הקרס על השלטים בבת ים

"הרבה אנשים מתנכלים לעולים מחבר העמים בבת ים": גינויים חריפים להשחתת שלטי החוצות בעיר

פורסם בתאריך: 19.1.20 19:19

סיעת ישראל ביתנו הגיבה בחריפות בהמלך סוף השבוע על צלב הקרס שרוסס על שלט חוצות בבת ים. "נוהגים לנתק את היהדות של העולים מחבר העמים בבת ים. לא יודעים מה עברנו בתפוצות. סבלנו מהצקות רק כי אנחנו יהודים", נכתב בין היתר בהודעת הגינוי שפרסמה הסיעה.



ביום חמישי האחרון התגלה צלב קרס שרוסס על שלטי חוצות של ישראל ביתנו ברחוב בן גוריון ובצומת שדרות העצמאות-פינת רוטשילד בבת ים. בעקבות אירוע פתחה המשטרה בחקירה.

בקמביל, לצד הגינויים בדף הפייסבוק הרשמי של הסיעה, פורסם גינוי ונכתב בין היתר: "גילינו כי הושחתו שלטים של המפלגה בבת ים. על כל שלט רוסס צלב קרס. הגשנו תלונה במשטרה על כך ונפתחה חקירה לאיתור העבריינים".

מחבר המועצה מבת ים מטעם ישראל ביתנו, יבגני איזנשטט, מסר כי "סיעת ישראל ביתנו בת ים מגנה מכל תוקף התנהגות מסוג זה. מדובר במעשה שפל שמשלב מספר עבירות, ביניהם השחתת רכוש והסטה".

איזנשטט הוסיף כי "התנהגות זאת מוכיחה שוב את צדקתו של אביגדור ליברמן בנוגע לבורות של חלק מהציבור, שאינו מבין את המשמעות של סימן זה עבור העם היהודי".

"אירינה גנין, לשעבר סגנית ראש העירייה מטעם סיעת ישראל ביתנו, הקימה עמותה אשר מחלקת מזון חם ל-300 ניצולי שואה. ניצולי השואה אלה אנשים שיש לחזק ולהודות להם כי בזכותם אנחנו כאן".

אלכס מוזריק, פעיל מטעם הסיעה התייחס לדברים הקשים, והוסיף: "הרבה אנשים מתנכלים לעולים מחבר העמים בבת ים, נוהגים להכחיש את הקשר שלהם ליהדות. הם לא יודעים מה עברנו בתפוצות. אנחנו סבלנו מהצדקות רק כי אנחנו יהודים. אנחנו מזועזעים יותר מכולם בשימוש בצלב קרס. זה דבר שאסור שיקרה במדינת ישראל".



 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות