מצטיין הנשיא נאשם באונס ובתקיפת נשים אכזרית בבת ים

כתב אישום נגד צעיר בן 24 מבת ים מתאר שורה של מקרים קשים, שבהם הוא מואשם שתקף, היכה, ביצע מעשים מגונים בכפייה ואף אנס

פורסם בתאריך: 1.1.20 16:25

צעיר מבת ים, שנבחר למצטיין הנשיא בעת שירותו הצבאי, נאשם בניסיון בחוף הסלע ותקיפת נשים תוך הפעלת אלימות קשה.

היום (רביעי) הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד פנטה טרפה, על אונס צעירה שצעדה בחוף הסלע בבת ים ועל תקיפת שתי נשים נוספות בזמן שהלכו לבדן בעיר. זאת, לאחר שורה של תלונות ואף אזהרה מיוחדת שהוציא המשטרה בעקבות דיווחים על תקיפות נגד נשים שאירעו ברחבי העיר בת ים.

טרפה, בן 24 מבת ים, בוגר תנועת אחריי, נבחר בשנת 2017 למצטיין הנשיא כלוחם בצנחנים וקצין בגדוד 906. סעיפי האישום נגדו כוללים באינוס, מעשה מגונה בנסיבות מחמירות, מעשה מגונה ובתקיפה הגורמת חבלה ממשית.

‎על פי כתב האישום, המקרה הראשון אירע ב-3 ביולי בשעה 04:00 לפנות בוקר. טרפה פנה למתלוננת ולאחר שזו סימנה לו בתנועת יד שיניח לה, הוא הפיל אותה על הקרקע, חסם את פיה בידו ואמר לה באנגלית שברצונו לקיים איתה מגע מיני והורה לה להירגע. בעודה שרועה על הקרקע, ניסתה המתלוננת להשתחרר. היא היכתה בו בפניו, נשכה ושרטה אותו וזעקה לעזרה. אולם לא הצליחה להימלט והנאשם ביצע בה מעשה מגונה ואינוס שלא בהסכמתה.

על פי האישום השני, ב-21 בנובמבר, בשעה 01:40 בלילה הנאשם חבט בישבנה של אחת המתלוננות בעת שצעדה ברחוב והמשיך בריצתו. לאחר דקות אחדות, הבחינה המתלוננת בנאשם בהמשך הרחוב.  היא התקרבה אליו ונזפה בו, ובתגובה הוא דחף אותה וגרם לנפילתה. בשלב זה הוא נאשם כי בעט בראשה וצעק עליה.

המקרה השלישי אירע ב-30 בנובמבר, בשעות הלילה המאוחרות, ברחוב רוטשילד בבת ים. הנאשם דחף את אחת המתלוננות, בעט בה והוליך אותה במורד גרם מדרגות. המתלוננת שבה וזעקה לעזרה והנאשם שב ותפס את צווארה במטרה להשתיקה, דחף אותה, גרם לנפילתה במורד גרם המדרגות, בעט בחוזקה בראשה ואחז בצווארה בחוזקה. במקום עבר עובר אורח והמתלוננת צעקה לעברו: "הצילו, יש לו סכין". עובר האורח קרא לעבר הנאשם ובתגובה, הרפה הנאשם מהמתלוננת ונמלט מהמקום.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד טליה קלמרו, הנאשם תקף בשלוש הזדמנויות שונות נשים שהלכו לבדן באישון לילה בלב בת ים. בבקשת המעצר כתב עו״ד טליה קלמרו "מעשיו של המשיב בוצעו בכוח ובאלימות מינית ופיזית חסרת רסן, כלפי נשים אקראיות".

סמוך למעצרו פרסמה המשטרה אזהרה וקראה לנשים לשמור על עירונות. ימים ספורים אחר כך הוא נתפס בעקבות חקירה גלויה וסמויה שנערכה בעקבות דיווחי הנשים על תקיפות.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דפנה פנחסוב

    לא עושים בדיקה לקבל אות מופת מנשיא המדינה מכולרע שאונס ואיש אלים ???????????

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות