בני משפחתו של הנעדר מבת ים: "חוסר הידיעה גרוע מכל"

לפני 10 ימים יצא תומר טקשה מביתו בבת ים,עם מחברת ו-50 שקל, ומאז נעלמו עקבותיו

פורסם בתאריך: 10.5.19 09:46

כבר עשרה ימים שבני משפחתו של תומר טקשה, בן 36 מבית ים שעקבותיו נעלמו, אוחזים בכל חלקיק מידע כדי למצוא אותו. "הבית הפך לחמ"ל", אומרת איה, האחות של תומר. "מאז שהוא יצא מביתו ולא חזר חיינו הפכו לגיהינום. רק שיימצא חי או מת חוסר הידיעה הוא הגרוע מכל".

סמוך לערב יום הזיכרון יצא משטרת מרחב איילון בבקשה נוספת לציבור לסייע באיתורו של תומר, הנושא שם נוסף: הלוי ישראל. תומר יצא מביתו ברחוב אלי כהן 24 בבת ים, לפני עשרה ימים ומאז אבדו עקבותיו.



משפחתו מאוד מודאגת, וחושפת כי לתומר בעיות נפשיות. לתומר שתי אחיות ואח. ההורים גרושים. המשפחה מתגוררת באותה הסביבה בבת ים ותומר מתגורר בבית אמו כאשר האב מתגורר בסמוך. "לתומר הייתה ילדות רגילה", מספרת האחות, "הוא לא התגייס לצבא בגלל שהוא סבל מאסטמה. באותה התקופה הוא עבד בחנות תקליטים ודיסקים. אבל בגיל 21 הכל השתנה, ומאז השתנו גם חיינו".

באותה השנה, ממשיכה איה, תומר החל לנהל מערכת יחסים עם בחורה שסבלה מהטרדות מצד בן זוגה הקודם. "לילה אחד, בשעה ארבע לפנות בוקר, קראו לתומר מתחת לחלון. הוא יצא מהבית, ואז תקפו אותו שמונה גברים. הם היכו אותו, ובמהלך הקטטה תומר דקר אחד מהם. כוחות משטרה והצלה הגיעו, והצליחו להציל את הבחור. תומר נעצר".

שנה וחצי התנהל ההליך המשפטי, עד שתומר זוכה לאחר שנקבע כי פעל מתוך הגנה עצמית. "מאז תומר הפך להיות יותר סגור ומנוכר לסביבה. הוא החל להשתמש בסמים קלים, בנייס גייא, והיא שקוע בעצמו. הוא היה כותב במשך שעות, מחשבות ורגשות שלא חלק עם הסביבה. הוא אדם חכם מאוד, שלפתע ללא סיבה נראית לעין הוא היה מתנתק מהם ועובר למציאות אחרת. עם הזמן הוא הלך לטיפולים. הוא אובחן כסכיזופרן והחל ליטול כדורים והמשיך לצרוך סמים קלים במקביל".

בערב שהוא נעלם, מספרת איה, הוא ירד לגינה הסמוכה לביתו סמוך לשעה שבע בערב. הוא ביקש מאמו שתזרוק לו מהחלון את המחברת שבה כתב ואז הוא נעלם. "מאז התהפכו חיינו", אומרת האחות, "הוא היה רק עם 50 שקל ומחברת. בשעה שתיים בלילה התעוררתי ושמתי לב שתומר לא בבית. התחלתי לדאוג והערתי את בני המשפחה. חיכינו לבוקר כדי שנוכל לפנות למשטרה".

ואכן בבוקר הם פנו למשטרה ושם נמסר להם כי טרם חלפו 24 שעות. אלא שכבר 10 ימים לא ברור מה אירע לתומר. "הפכנו את ביתנו לחמ"ל ואנו נאחזים בכל פיסת מידע", ממשיכה האחות, "אבי סורק את חופי הים של תל אביב-יפו וראשון לציון. אחי מעולם לא נעלם מהבית. ממה שידוע לנו מהמשטרה הטלפן שלו פעל בפעם אחרונה ביום רביעי שעבר, בשעה 11 בלילה, באזור התחנה המרכזית בתל אביב".

"פנתה אלינו מתקשרת ואמרה שהיא רואה שהוא בחוף הים ולפני מספר ימים מישהי נתנה תיאור מדויק שלו, ואמרה שראתה אותו בראשון לציון. חיפשנו אותו אך לא מצאנו אותו. אני קוראת למי שראה אותו: אנא דברו איתנו, תעזרו לנו לחזור לשפיות".

תומר טקשה, הנושא גם את השם הלוי ישראל, הוא בעל מבנה גוף מלא, גובהו – 1.79 מ', שיערו קצוץ, בצבע שחור עם מעט שיבה ועיניו חומות. בפעם האחרונה שיצא מביתו לבש מכנסיי ג'ינס, חולצה אפורה ונעליים שחורות. הוא מרכיב משקפי ראייה ונוהג להסתובב  ביפו.

כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות למוקדי  100 של משטרת ישראל או למשטרת מרחב איילון בטלפון 03-5555222/6.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תראו איך גברים פה נלחמים על אישה מרוב שהמצב פה גרוע לגברים אין סיפוק מיני הם דוקרים בישביל אישה באים לריב מכות בחול לאישה אין ערך אפחד לא יריב בישביל אישה יש הרבה בשפע אבל בישראל המצב קשה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות