צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

נוטרל מטען החבלה שהוצמד לרכב בטיילת בת ים; צפו בתיעוד:

(עדכון) נוטרל המטען שהוצמד לרכב החונה. מוקדם יותר סיפרו תושבים ל"השקמה בת ים": "אנחנו מתפללים שזה ייגמר בטוב. זה נורא מפחיד"

פורסם בתאריך: 18.3.19 18:56

(עדכון: 21:10) חבלני המשטרה ניטרלו את המטען שהוצמד לתוך רכב חונה בבת ים. הרחובות שנסגרו נפתחו לתנועה ולאחר האירוע דווח על עומס תנועה.

מוקדם יותר הערב כוחות משטרה רבים הגיעו לטיילת בת ים, לאחר שדווח על מטען חבלה שהוצמד לרכב חונה. חבלני משטרה הוזעקו למקום לניטרול המטען, והשוטרים הרחיקו את התושבים שהתגודדו בחניון. כמו כן, עצרו השוטרים את התנועה במקום וחסמו את הרחוב. כמו כן, נאסר על דיירי ואורחי מלון הקולוני ביץ' לצאת מהמלון, וגם הנוכחים בחוף הסמוך התבקשו להישאר במקום.

בעקבות האירוע הרחובות בן גוריון פינת יצחק שדה עד הנביאים פינת קוממיות נחסמו לתנועת כלי רכב.



אחד מאנשי כוחות ההצלה שנמצא במקום, סיפר בעת ניטרול המטען: "אנו נערכים לגרוע מכל כרגע זה לא נראה טוב. אנו מבצעים וחסימות כדי שאזרחים לא ייפגעו. השוטרים הגיעו בזמן ואם זה אכן מטען ממולכד נמנע פה הערב אסון כבד".

תושב בת ים שהחנה את רכבו בסמוך לרכב הממולכד, סיפר  ל"השקמה בת ים": "חניתי ליד הרכב והתכוונתי לצאת, ואז שני בחורים יצאו מהרכב הסמוך וצעקו לי: 'תברח, תברח, יש כאן מטען. הם הצילו לי את החיים".

תושבת העיר שמתגוררת באזור, אמרה: "הגיעו למקום כוחות גדולים של משטרה, כיבוי אש ואמבולנסים. יש כאן כוחות כמו במלחמה. אנחנו מתפללים שזה ייגמר בטוב. זה נורא מפחיד".

האירוע הסתיים ללא נפגעים והרחובות שנחסמו נפתחו לתנועה.

צפו בתיעוד מתוך האירוע:

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות