חדש על המדף

יולו נכנסים למקררי הגלידות ומשיקים טילונים עשירים בשוקולד, סולתם משיקים סכינים חדשים ו"אהבה" משיקים דאורדאנטים לגבר ולאישה

פורסם בתאריך: 17.7.21 10:04

יולו,מתרחבת לקטגוריית הגלידות עם השקת סדרת טילונים מפנקת ועשירה בשוקולד , שתכלול שמנת משובחת בשיעור של 12 אחוזים. במסגרת ההשקה יוצעו שתי סדרות טילונים כבודדים ובמאגדות  ובינהם גלידת שוקולד לבן עם פצפוצי שוקולד גלידת שוקולד לבן ועוגיות וגלידת שוקולד לבן עם ליבת שוקולד.

לקראת ט"ו באב, אסם משיקה מהדורה מיוחדת של פתיבר: פתיבר בצורת לב מדובר בביסקוויט המושלם להכנת קינוחים טעימים או כנשנוש טעים לצד הקפה או התה במהדורה מיוחדת.

תלמה תומכת בספורטאים הפראלימפיים באולימפיאדת טוקיו 2021 ובמסגרת המהלך, תמונותיהם וסיפוריהם של שלושה ספורטאים פראלימפיים שלהם העניקה תלמה חסות, יופיעו על אריזות "קורנפלקס של אלופים" במהדורה חגיגית. נוסף לכך תקדם החברה בנכסיה ומעל במות התקשורת את הסיפורים האישיים ואת הערכים העומדים מאחוריהם.

"פסטה ריקו" משיקה סדרת פסטה פרמיום טרייה חדשה: רביולי במילוי גבינות, בטטה, תרד וריקוטה ופלין פטריות, ריקוטה וכמהין. פסטה פרמיום טרייה בסטנדרט איכות שעשויה בשיטה איטלקית מסורתית.

דיפלומט,משיק בארץ  את פרינגלס  עם טעם חדש של חרדל ודבש. הטעם החדש הוא שילוב מנצח בין החריפות העדינה של החרדל לבין מתיקות הדבש.

 

אחרי השקה מוצלחת בגרמניה, באוסטריה, בהולנד, בבלגיה ובצ'כיה – ממרח מילקה מושק כעת גם בישראל, שוקולד מילקה 100% חלב מהאלפים, עכשיו גם בממרח אגוזי לוז מפנק בלי שומן דקלים.

אסם נסטלה משיקה רוטב ויניגרט אסיאתי לסלט, לתיבול מדויק ואיזון טעמים הרוטב החדש מצטרף לסדרה האסייתית בעזרתה תוכלו להכין מגוון רחב של מנות אסייתיות בקלות ובהנאה. ועכשיו גם סלטים אסיאתיים מגוונים.

 

 

 

 

חדש מסדרת ה-Daily Skin Detox של מותג הטיפוח המוביל בבריטניה SIMPLE- מים מיסלרים לעור שמן המיועדים לעור שמן הנוטה לפיצעונים.

עוד מ- Simple  מוצר חדש לסדרת Kind to skin של המותג- תרחיץ פנים מרענן לעור רגיש.

דאב משיק- תרחיץ פנים חדש עם תמצית גוג'י ברי במהדורה מוגבלת המותאמת לניקוי עדין ויסודי של עור הפנים, מסירה איפור ומשאירה את העור רך וחלק. התרחיץ אינו מייבש את העור ומותאם במיוחד ל PH של העור, נבדק דרמטולוגית, מתאים לכל סוגי העור ומכיל 25% קרם לחות.

ניאופרם מוצרי צריכה מרחיבה את ליין מוצרי הספיגה ומשיקה את Breeze, סדרת מוצרים הכוללת תחבושות לבריחת שתן  קלה ותחתונים סופגים לבריחת שתן בינונית, המיועדת לנשים ולגברים.

SYOSS סדרות טיפוח השיער משיקים סדרת KERATIN לשיער שברירי במיוחד מכילה תמצית לוטוס כחול' סדרת FIBER RESIST לשיער דליל ושברירי מכילה עלה סטנלה, סדרת OLEO CARE  לשיער יבש מאוד ונוקשה מכילה שמן טמנאו וסדרת CURLS  לשיער גלי ומתולתל מכילה פרוטאין סויה.

AHAVA  משיקה דיאודורנט רול-און חדש,בריא ויעיל יותר, במהדורה לאשה ולגבר. הדיאודורנטים החדשים מבוססים על טכנולוגיה חדשנית ובלעדית  – CareMag™Dהמוגנת בפטנט ומהווה תחליף יעיל לשמירה על בית שחי יבש, רגוע ורענן למשך שעות היום וללא המרכיבים המסוכנים.

מותג היופי ג'ייד משיק את SENSE 6-סדרת טיפוח מתקדמת הפורצת את גבולות עולם הקוסמטיקה המוכר ופותחת דלת לעולם הנוירו-קוסמטיקה עם  יעילות מוכחת לטיפול בקמטים וקמטוטים לטיפול בסימני הגיל למראה עור חלק, מוצק ובעל גוון אחיד.בסדרה קרם פנים וסרום מרוכז בעלי נוסחה מתקדמת המשלבת את טכנולוגיית iTALK יחד עם מרכיבים טבעיים לתוצאות נראות לעין.

חברת 'סולתם', יצרנית כלי הבישול, מכניסה למטבח סכיני מטבח חדשים: עמידים, קלים, איכותיים וזמינים בשלל צבעים, הסכינים בסדרה האיכותית החדשה בעלות להב עשויה פלדת אל-חלד גרמנית חזקה אך גמישה, המיוצרת בתהליך מיוחד תוך בקרת איכות.

סקר שנערך לאחרונה על ידי אלקון, יצרנית סיסטיין, מצא כי 66% מהעובדים מול מסכים לזמן ממושך סובלים מתסמיני עין יבשה כמו התעייפות מהירה של העין, עין אדומה גרד או צריבה, טשטוש ראייה וקושי במיקוד. סיסטיין מכיל סדרה של פתרונות שונים לכל סוגי היובש בעיניים והוא נמכר בכל רשתות הפארם.

 

 

בוניטה דה מאס, רשת הלאנז'רי משיקה חנות חדשה בקניון בת ים. החנות מאופיינת בקונספט ייחודי שפותח במיוחד כדי לאפשר ללקוחות לבחור באווירה אינטימית ומזמינה את המתאים והנוח להן ביותר ממגוון מוצרים והיא מצטרפת ל-3 חנויות קונספט נוספות שהושקו לאחרונה בקניון TLV שבתל אביב, בביג פאשן בית שמש ובקניון צים במעלות. בהקמת ארבעת הסניפים המשתרעים על פני שטח כולל של כ-400 מ"ר השקיעה הרשת כמיליון וחצי שקלים.עד סוף השנה צפוי מותג ההלבשה התחתונה המוביל לחנוך ברחבי הארץ כ-6 סניפים נוספים.

איזי מוכתאר, מנכ"ל בוניטה דה מאס, ציין: "המותג שלנו הוכיח את עצמו לאורך השנים כמותג הדוגל באיכות ללא פשרות, הקפדה על נוחות, התאמה לאקלים הישראלי והענקת מראה אופנתי ומחמיא. לא בכדי אנו חווים עלייה מתמשכת בביקושים הבאה לידי ביטוי הן ברכישות בסניפי הרשת הפרושים בעשרות מרכזי קניות מובילים, והן בעסקאות באתר האון ליין של בוניטה דה מאס. פתיחתן של ארבע חנויות הקונספט החדשות המצטרפות לכ-35 סניפי הרשת הקיימים, הינה חלק מאסטרטגיית הצמיחה של בוניטה דה מאס ואנו נמשיך להשקיע בהגברת הנוכחות של המותג בכדי להעניק ללקוחותינו מענה איכותי, זמין ונגיש".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות