צילום: גיא יחיאלי
צילום: גיא יחיאלי

לראשונה: רשת חצי חינם מצרפת פרנזטור להובלת הקמפיינים

רשת חצי חינם משיקה שפה פרסומית חדשה בהובלתו של השף חיים כהן שישמש כפרזנטור. סמנכ"לית השיווק והסחר ברשת: "החיבור בין חצי חינם לבין חיים הוא טבעי וברור מבחינתנו"

פורסם בתאריך: 10.5.21 08:45

רשת חצי חינם משיקה שפה פרסומית חדשה בכיכובו והובלתו של השף חיים כהן אשר ישמש כפרזנטור של הרשת. זו הפעם הראשונה שרשת חצי חינם מצרפת פרזנטור שיוביל את הקמפיינים הפרסומיים שלה.



ברשת חצי חינם זיהו בשנים האחרונות את מהפכת הטריות ואת הצמיחה האדירה של הבישול הביתי בישראל ובהתאם לכך השקיעה רבות על מנת להוביל את שוק הקמעונאות בכל הקשור במחלקות הטריות: קצבייה, מחלקת דגים טריים, פירות וירקות מתוצרת מקומית, מעדניית גבינות, מעדניית סלטים וחמוצים ומחלקות טריות נוספות. המחלקות הטריות מציעות לקהל הלקוחות מגוון גדול מאוד של מוצרים ברמת האיכות והטריות הטובה בישראל ונותני שירות עברו הכשרה מיוחדת על מנת לתת מענה מקצועי ללקוחות בכל שאלה והתייעצות. החיבור עם השף חיים כהן הרגיש נכון וטבעי על מנת להעביר לקהל הרחב את שלל המסרים הללו שהרי אלו דברים אותם השף חיים כהן מייצג בצורה בולטת ובלתי מתפשרת.

אורית שלום בג, סמנכ"לית השיווק והסחר ברשת חצי חינם:"אנו שמחים מאוד שהשף חיים כהן, השף האהוב בישראל, הצטרף למשפחת חצי חינם. החיבור בין חצי חינם לבין חיים הוא טבעי וברור מבחינתנו. אנו בטוחים שביחד עם חיים נצליח להעביר לציבור הרחב את הערך המוסף של טריות, איכות, תוצרת מקומית וחווית קנייה שייחודיים לחצי חינם".

השף חיים כהן מסר: "אני אוהב לקנות חומרי גלם טובים וטריים ולהרגיש את ההיצע שמאפשר לי להיות יצירתי במטבחים שלי, בבית ובמסעדות. אני מעריך מגוון וטריות – ולא פחות מכך, העדפה לקדם תוצרת מקומית. אני שמח ש'חצי חינם' פועלת לפי כל העקרונות הללו ועל כן שמח על שיתוף פעולה זה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות