השר זאב אלקין (צילום: דוברות השר להגנת הסביבה) והשרה גילה גמליאל (צילום: לע"מ)
השר זאב אלקין (צילום: דוברות השר להגנת הסביבה) והשרה גילה גמליאל (צילום: לע"מ)

מצעד שרי הליכוד נמשך: גם זאב אלקין וגילה גמליאל מגיעים

אחרי האי המלאכותי, הצבת המצלמות ברחבי העיר ובדיקת תשתיות תאורת הרחוב, האם השר להגנת הסביבה והשרה לשוויון חברתי יביאו בשורות לעיר?

פורסם בתאריך: 30.1.19 12:32

מצעד שרי הליכוד שמגיעים לבת ים נמשך: אל לשכת העירייה הנכנס, צביקה ברוט, יגיעו היום (רביעי) השר להגנת הסביבה, זאב אלקין והשרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל. השניים מגיעים לבת ים לאחר הביקור שערכו בעיר שר התחבורה ישראל כ"ץ שהבטיח אי מלאכותי, השר לביטחון פנים גלעד ארדן שסיכם על הצבת מצלמות בכל רחבי עיר, שרת התרבות וספורט מירי רגב שהגיעה עם ניידת שידור ושר האנרגיה שבדק מקרוב את בעיית היעדר תאורת הרחוב בעיר, ואמר בתום הביקור ל"השקמה בת ים": "לא העלתי בדעתי שלעיר בגוש דן יש בעיות של תאורה בלילה".



השר אלקין והשרה גמליאל יגיעו כל אחד בנפרד. יש להניח שהשרה גמליאל תדון בנושאי רווחה, על רקע נתוני הלמ"ס, לפיהם העיר בת ים היא העיר עם האוכלוסיה הכי מבוגרת בישראל, ואילו עם השר אלקין יתקיים דיון בנושא המיחזור בעיר.

תושבי העיר מתחלקים בין אלה שמברכים בעיקר על הבשורות שמביאים חלק מהשרים, לעומת אלה שסבורים כי הרקע הוא הפריימריז בליכוד וכוחו של סניף התנועה בעיר. "בת ים חשובה רק בגלל הפריימריז בליכוד, אחרי זה ישכחו ממנה כפי שעשו זאת בעבר", טוענים גורמים בעירץ מנגד, גורמים בעירייה מבטיחים כי גם שרים וח"כים ממפלגות נוספות ולא רק מהליכוד יגיעו לפגישות בעיר. "ההתחייבויות שהושגו ויושגו מול השרים שהגיעו לבת ים", ציינו אותם הגורמים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות